Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpekurs i Trondheim?

camagnu

Recommended Posts

Skrevet

www.trondheimhundeskole.no har valpekurs :(

Gikk selv på valpekurs der, og vi fikk litt utav det :(

Er det bilde av valpen din???

NYDELIG i alle fall :):(

EDIT:

Hvis du vil ha skrifta di i signaturen slik; CARLO, kopier dette

<DIV class=signature><SUB></SUB>[font="Impact"][size="4"][color="#0000FF"]CARLO[/color][/size][/font]</DIV>

Skrevet

Jeg og lille Vista begynner på valpekurs hos trondheim hundeskole 26. september :) SE om dere får plass der da, gøy med flere chihuahuaer!

Skrevet
www.trondheimhundeskole.no har valpekurs :(

Gikk selv på valpekurs der, og vi fikk litt utav det :(

Er det bilde av valpen din???

NYDELIG i alle fall :):(

EDIT:

Hvis du vil ha skrifta di i signaturen slik; CARLO, kopier dette

<DIV class=signature><SUB></SUB>[font="Impact"][size="4"][color="#0000FF"]CARLO[/color][/size][/font]</DIV>

jepp det er valpen min ;)

Skrevet

Jeg går hos Trondheim Hundeskole nå, og de er veldig flinke :D Anbefales. Jeg har også en liten Chiauaua på kurset..

Jeg vet ikke helt hvordan chiauaua skrives :)

Skrevet
Jeg går hos Trondheim Hundeskole nå, og de er veldig flinke :D Anbefales. Jeg har også en liten Chiauaua på kurset..

Jeg vet ikke helt hvordan chiauaua skrives :D

He he, skrives "Chihuahua" :P

Jeg har også tatt kurs hos Trondheim Hundeskole, og synes det er flinke og hyggelige folk med god kompetanse.

Turid Buvik (om hun er leder enda, vet jeg ikke - flyttet fra Tr. heim i 2004...) har tatt alle nødvendige kurs selv,

og er hjelpsom og vennlig med interesserte som tar kontakt :rolleyes:

Tr.heim Hundeskole har stor variasjon i tilbudene, og arrangerer av og til helgeseminar med anerkjente hundefolk.

Jeg deltok selv på "Kurs i Avl og Oppdrett" og fikk et fint diplom :)

Har stor tillit til Canis også, samt at Nidaros BHK sannsynligvis også arrangerer valpekurs?

Så mulighetene er mange for dere som bor i Trondheim :P

Skrevet

Jeg hadde Freya med på valpekurs hos Helge Growe på Midt Norsk Hundeskole (holder kursene på trøndelag Dyrehospital på Skovgård). Jeg kommer også til å gå tilbake dit med neste hund (på nyåret en gang :) ). Helge er en gammel hundemann som selv driver med golden. Han holder også kurs i spor og er spordommer.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...