camagnu Skrevet 29. August 2007 Rapporter Skrevet 29. August 2007 Hei. Er det noen som vet om flinke valpekurs i Trondheim? Carlo er nå klar for å lære seg nye ting.
HanneJ Skrevet 29. August 2007 Rapporter Skrevet 29. August 2007 www.trondheimhundeskole.no har valpekurs Gikk selv på valpekurs der, og vi fikk litt utav det Er det bilde av valpen din??? NYDELIG i alle fall EDIT: Hvis du vil ha skrifta di i signaturen slik; CARLO, kopier dette <DIV class=signature><SUB></SUB>[font="Impact"][size="4"][color="#0000FF"]CARLO[/color][/size][/font]</DIV>
Symra&Pippin Skrevet 29. August 2007 Rapporter Skrevet 29. August 2007 Canis sine valpekurs er også greie. der lærer du klikkertrening i samme slengen. Men de kursene er kanskje litt dyre...
ella.sh Skrevet 29. August 2007 Rapporter Skrevet 29. August 2007 Jeg og lille Vista begynner på valpekurs hos trondheim hundeskole 26. september SE om dere får plass der da, gøy med flere chihuahuaer!
camagnu Skrevet 29. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2007 www.trondheimhundeskole.no har valpekurs Gikk selv på valpekurs der, og vi fikk litt utav det Er det bilde av valpen din??? NYDELIG i alle fall EDIT: Hvis du vil ha skrifta di i signaturen slik; CARLO, kopier dette <DIV class=signature><SUB></SUB>[font="Impact"][size="4"][color="#0000FF"]CARLO[/color][/size][/font]</DIV> jepp det er valpen min
SCRM Skrevet 31. August 2007 Rapporter Skrevet 31. August 2007 Jeg går hos Trondheim Hundeskole nå, og de er veldig flinke Anbefales. Jeg har også en liten Chiauaua på kurset.. Jeg vet ikke helt hvordan chiauaua skrives
Arietta Skrevet 1. September 2007 Rapporter Skrevet 1. September 2007 Jeg går hos Trondheim Hundeskole nå, og de er veldig flinke Anbefales. Jeg har også en liten Chiauaua på kurset.. Jeg vet ikke helt hvordan chiauaua skrives He he, skrives "Chihuahua" Jeg har også tatt kurs hos Trondheim Hundeskole, og synes det er flinke og hyggelige folk med god kompetanse. Turid Buvik (om hun er leder enda, vet jeg ikke - flyttet fra Tr. heim i 2004...) har tatt alle nødvendige kurs selv, og er hjelpsom og vennlig med interesserte som tar kontakt Tr.heim Hundeskole har stor variasjon i tilbudene, og arrangerer av og til helgeseminar med anerkjente hundefolk. Jeg deltok selv på "Kurs i Avl og Oppdrett" og fikk et fint diplom Har stor tillit til Canis også, samt at Nidaros BHK sannsynligvis også arrangerer valpekurs? Så mulighetene er mange for dere som bor i Trondheim
xxx12345 Skrevet 1. September 2007 Rapporter Skrevet 1. September 2007 Jeg hadde Freya med på valpekurs hos Helge Growe på Midt Norsk Hundeskole (holder kursene på trøndelag Dyrehospital på Skovgård). Jeg kommer også til å gå tilbake dit med neste hund (på nyåret en gang ). Helge er en gammel hundemann som selv driver med golden. Han holder også kurs i spor og er spordommer.
Lexus Skrevet 2. September 2007 Rapporter Skrevet 2. September 2007 http://www.norskhundeskole.com har vært på kurs hos dem nettopp.. meget dyktige instruktører.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar