Maren8) Skrevet 24. November 2007 Rapporter Share Skrevet 24. November 2007 JOO Jeg er med ! Men noen må nesten bare si en dato ! For ellers blir det jo aldri noe med det ! Vi får bare satse på at det er Ledig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 25. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2007 Maren8) skrev: JOO Jeg er med ! Men noen må nesten bare si en dato ! For ellers blir det jo aldri noe med det ! Vi får bare satse på at det er Ledig Okei, skal vi si neste helg da? Lørdag for eksempel? Hvis det ikke er ledig får vi bare vente til de har gått, ehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren8) Skrevet 25. November 2007 Rapporter Share Skrevet 25. November 2007 Aina&Kaizer skrev: Okei, skal vi si neste helg da? Lørdag for eksempel? Hvis det ikke er ledig får vi bare vente til de har gått, ehe. Ja ! Det kan vi godt Kl ? Ca 2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 25. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2007 Maren8) skrev: Ja ! Det kan vi godt Kl ? Ca 2 ? Greit for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 25. November 2007 Rapporter Share Skrevet 25. November 2007 labbetussegutten=D skrev: Gidder ikke lese gjenom alt . Når skal det treffet være (dato klokkeslett) ?? Og hvor i haugesund... Kan ikke garantere at jeg kommer opp, siden vi har det veldig travelt før jul.. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg bort.. Men jeg har en utrolig snill far da ..... er heller ikke kjent i haugesund.. Men far min er ganske sånn flink i sånt Det er ikke noe problem å komme seg til Haugesund. Med hund må du riktignok ta båt, med det er ikke noe problem Her er ruten. Jeg kommer kanskje jeg også, må bare se om det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 26. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2007 Håper dere kan komme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan1991 Skrevet 27. November 2007 Rapporter Share Skrevet 27. November 2007 Nå denne lørdagen som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 27. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2007 Mhm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren8) Skrevet 28. November 2007 Rapporter Share Skrevet 28. November 2007 Jepp , da sier vi det sånn ;P Men er litt usikker faktisk ;S Men gir beskjed om jeg ikke kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 28. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2007 Nei, nå får du værsågod komme altså. Neida. Eller jo, men.. Ja. Edit: Hvem kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren8) Skrevet 4. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2007 Unskjuld, jeg kunne ikke komme ble syk ! :S Å jeg skulle si i fra her men så glemte jeg det ! :S Unskjuld, hvem var det som var det ? :S Kun du Ainia ? Unskjuld hadde tenkt og komme, men så kom den forbaska spysjuka igjenn ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 7. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Jeg var ikke der siden ingen svarte om de kom eller ikke. Så sånn er det. Forøvrig skrev du navnet mitt feil igjen. <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren8) Skrevet 8. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2007 Åja Heh, sorry AINA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan1991 Skrevet 10. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2007 Hvor mange var det på det treffe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 10. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2007 Jan1991 skrev: Hvor mange var det på det treffe? Sannsynligvis ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren8) Skrevet 19. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2007 Sorry, ;S Men hvem er klare for hundetreff så snarest i 2008 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan1991 Skrevet 19. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2007 eg e alltid klar for et treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 19. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2007 Kan ikke alle rogalendinger lage en tråd.. Slik at det ikke blir forvirring .. Føler det er så mange tråder nå.. Så gjelder det å finne en bra dato for 2008 + en bra plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 20. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2007 labbetussegutten=D skrev: Kan ikke alle rogalendinger lage en tråd.. Slik at det ikke blir forvirring .. Føler det er så mange tråder nå.. Så gjelder det å finne en bra dato for 2008 + en bra plass Rogaland er ganske stort da ... Blir vel vanskelig å finne en tid og et sted der det passer for alle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren8) Skrevet 22. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2007 Ja :S Da kommer vell ikke så mange får det er jo ikke alle som har tid til å reise så langt bare for et hundetreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karoline KM Skrevet 29. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2007 Jeg kan komme, Elvis hadde trengt en god del sosialisering.. Han er såpass rastløs at jeg snart klikker.. Men men... En gang så snart som mulig hadde vært kjempe gøy.. Eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan1991 Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 Ja! nå må vi endelig få i gang et treff, ikke bare snakke om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Jeg blir gjerne med en gang Men noen som vet hva det koster å ta flaggruten for student fra Stord til Haugesund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 21. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Showtime skrev: Jeg blir gjerne med en gang Men noen som vet hva det koster å ta flaggruten for student fra Stord til Haugesund? Orker ikke lete for deg, men du kan finne det ut på Tide.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 28. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 På lørdag melder de sol i Haugesund, kan vi ikke finne på noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar