Gå til innhold
Hundesonen.no

Klubben for større selskapshundraser.


Wanderlust

Recommended Posts

Ja, nå er det min tur til å starte en tråd. Det var til sammen 3 gårdshunder, 2 i 4-6 mnd og 1 i 6-9. Bocca var i den 4-6. Her vant henne, noe som var veldig morsomt.

Så konkurrerte vi mot tispen i 6-9 mnd og VANT :console: (ingen hannhunder) og vi ble BIR. Kjempe morsomt.

Men syns det var veldig synd at de ikke hadde gruppefinaler, og gikk rett til Bis.

Kritikken var vanskelig å tolke, men kan legge ut deler av den:

5 month, good and correct (noe jeg ikke skjønner hva er desverre), good color?! young movement, very good.

Og selvfølgelig et skrytebilde

IMG_1365.jpg

Ikke så lett å se hvordan ho står når det ikke er jeg som tar bilde, og den som ta bilde kun tar de og gir f.. i hvordan ho står :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Det ble CK og junior-BIR på oss! :console: Uutrolig gøy å endelig få det til! Ble nesten med i BIS-finalen og, men selvfølgelig måtte gutten nyse og nekte å stå akkurat da dommeren skulle titte.

Siste utstilling på en stund, skal la han vokse og utvikle seg mer i løpet av vinteren. Så blir det comeback på våren! Dommeren påstod han ville være en prima hund om ett år, det er GØY å høre. :)

*bilde kommer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye alle sammen! Speilielt grattis til Marianne med CK på Archie!

Jeg stilte kinesere for kennel Rimabra (Kristine Mali som egentlig stiller for henne var i Tr. Heim) og vi tok BIR og BIM junior og 2BTK og 2BHK (rett bak certet på begge to. Litt surt, men de er jo junior begge to, og har ingen hast)!

Gratulerer også til kennel Kellika (papillon) med cert på tispen deres :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk Ck og cert og 2bhk på Hugos første utstilling!Italiensk dommer,som selv oppdretter rasen.

Obelix ble stilt for samme dommer,og ble BIR med cert,og ck..

Dommer lurte på om Obelix var import fra Italia..hehehe..bra det!

Ellers var Hugo litt skeptisk til dommer,så jeg hadde på forhånd bestemt meg for å "forlate" dommer,og snu vekk fra ham et par meter,for så å snu tilbake å ta det på ny..Dette tenkte jeg ville være en fin avbrekker for hunden og også en mulighet til å stille hunden opp på ny.

Dette funket greit..og jeg gjorde det vel 3-4 ganger for å "løsne"på situasjonen...

Jeg hadde også meldt på i siste laget,og ble bareå trene på "stå" i 1 1/2 uke før den store dagen!

Hugo var flink syns jeg..og det sykeste er at jeg var HELT avslappet...tross min "folkemengdeangst" og "redsel" for at Hugo skulle skape seg max på sin debut og at jeg dro ham ut i det store for tidlig.

Den roen jeg hadde med ham fatter jeg IKKE at jeg ikke har med Obelix som er såpass grei..

Så det var en stooor dag for oss!

BIS JUNIOR var Napolitansk Mastiff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg posta i feil tråd :D Var på Støren, og det var vel ikke denne utstillingen?

Hun var uheldig og hadde hånda imellom da en hund skulle ta en annen..

Feil tråd eller ei, det er uansett fryktelig synd på henne... De fikk ikke reddet fingeren altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble CK og junior-BIR på oss! :D Uutrolig gøy å endelig få det til! Ble nesten med i BIS-finalen og, men selvfølgelig måtte gutten nyse og nekte å stå akkurat da dommeren skulle titte.

Siste utstilling på en stund, skal la han vokse og utvikle seg mer i løpet av vinteren. Så blir det comeback på våren! Dommeren påstod han ville være en prima hund om ett år, det er GØY å høre. :D

*bilde kommer*

IGJEN GRATULERER :D

Stilte du han?

Gratulerer så mye alle sammen! Speilielt grattis til Marianne med CK på Archie!

Jeg stilte kinesere for kennel Rimabra (Kristine Mali som egentlig stiller for henne var i Tr. Heim) og vi tok BIR og BIM junior og 2BTK og 2BHK (rett bak certet på begge to. Litt surt, men de er jo junior begge to, og har ingen hast)!

Gratulerer også til kennel Kellika (papillon) med cert på tispen deres :D

Og de har forøvrig certene de trenger anyways så ingen krise :D

Du var flink og Rita var fornøyd med deg, flinke Line ;)

Pappan til Cola koste seg i tr.heim ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
IGJEN GRATULERER :D

Stilte du han?

Nei, mamma tok det. De var veldig flinke! :D En viss oppdretter ble litt misfornøyd med mamma i ringen, men shit au. Han kom heller ikke videre med tispa si i valpeshowt så. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultater Kaukasisk Ovcharka KSS utstillingen 2007

Dommer: Franco Ferrari, Italia

BIR: Nuch A-Varg (Kennel Rauland-Sandstøyl)

2BHK med CERT og junior bim vinner: Rauland-Sandstøyl C-Balto

3BHK: Little Merlin's Goliat

Junior klasse 2: Little Merlin's Petrus

BIM: Nuch Tachetee Baroness (Kennel Tachetee, Finland)

2BTK med CERT og junior BIR vinner: Rauland Sandstøyl C-Frigg

3BTK: Little Merlin's M-Monster

Junior klasse 2: Tachetee Dama

Junior klasse 3: Little Merlin's Petra

VALPER

BIR VALP: Buju (Kennel Cevan)

2bhk: Little Merlin's Ramling Rasuptin

BIM VALP: Birma (Kennel Cevan)

2btk: Little Merlin's Ramling Rose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...