Netta Skrevet 16. August 2007 Rapporter Share Skrevet 16. August 2007 Hei Jeg er en fersk bruker av dette forumet! Jeg har to kinesiske nakenhunder, en shetlandsponni og en jyde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 16. August 2007 Rapporter Share Skrevet 16. August 2007 Heihei, og velkommen hit til sonen! Håper du vil trives! Legg gjerne ut bilder av dyrene, og spesielt jyden (må si jeg er svak for de ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 16. August 2007 Rapporter Share Skrevet 16. August 2007 Velkommen hit. Hva er en jyde? Ble veldig nysgjerrig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 16. August 2007 Rapporter Share Skrevet 16. August 2007 Hei! Velkommen til oss Fortell gjerne mer om dyrene dine, og husk at vi er glade i bilder! Det er bare å spørre om det er noe du lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 17. August 2007 Rapporter Share Skrevet 17. August 2007 Velkommen hit. Hva er en jyde? Ble veldig nysgjerrig nå. Det er en hesterase ^^ Du kan se bilder og lese litt om de her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netta Skrevet 17. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. August 2007 Takk for hyeggelig velkomst! En jyde er en dansk arbeidshest. Jeg skal få lagt ut noen bilder av ham snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 17. August 2007 Rapporter Share Skrevet 17. August 2007 Hei og velkommen. Jeg stemmer for bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 17. August 2007 Rapporter Share Skrevet 17. August 2007 Velkommen, håper du vil trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 17. August 2007 Rapporter Share Skrevet 17. August 2007 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 17. August 2007 Rapporter Share Skrevet 17. August 2007 Hei, og velkommen! Spør om det er noe du lurer på, og jeg håper du vil trives her på forumet Håper å se bilder av både hunder, ponni og hest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. August 2007 Rapporter Share Skrevet 17. August 2007 Hei, velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 17. August 2007 Rapporter Share Skrevet 17. August 2007 Hei og velkommen! Så morro med en slik hest, den vil jeg gjerne se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar