Gå til innhold
Hundesonen.no

Keira - en sheltiejente


MariJ

Recommended Posts

Navn: Kelroe's New Dream Girl

Kallenavn: Keira

Mor: Kelroe`s Beyond All Dreams

Far: Leeland New Deal

Farge: Sobel og hvit

Høyde:20,2 cm (ved 8 ukers alder)

Vekt: 2,1 kg (ved 9 ukers alder)

Oppdretter: Kennel Kelroe

Skal brukes til: Lydighet, og muligens agility. Skal gå et sporkurs bare for moro:)

Født: 11.06.2007

IMG_5419.jpg

Ja, nå er hun endelig her, vesle Keira. En søt og freidig valp. Hun tar alt nytt med knusende ro, men samtidig er hun full av krutt.

Jeg syns dette er så moro, samtidig som det er slitsomt. Det blir noen turer ut i hui og hast ja :rolleyes:

Poster med noen bilder fra i går, og fra dagen i dag. Hun er er veldig blid, logrer hele tiden. Var rett i matfatet i går, og det har ikke vært verken syting eller piping - so far so good sier jeg :)

IMG_5332-.jpg

IMG_5326.jpg

IMG_5323.jpg

Keira hilser på katten vår Enzo. Hun gikk rett bort og snuste han i fjeset, det ble for mye for kattefilla. Han gjorde ingenting. bare trakk seg unna. I dag leker de og styrer verre. Reiv ned CDstativet gjorde de å, da fikk vi hvertfall sortert musikken vår :)

IMG_5345.jpg

IMG_5342.jpg

Bildene er av dårlig kvalitet. Stå oppreist og ta bilder av liten valp er ingen suksess, men vi kommer sterkere tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er Keira 9 uker gammel. Hun er fullstendig herlig. Full av krutt. Og så ivrig på å lære. Og dessuten syns hun kattemat er mye bedre enn hundemat, om Sheltien skulle betegnes med ett ord så vill det vært m a t v r a k :D

Vi var ute på plenen og lekte i går. Så jeg hiver med et par bilder:

IMG_5386.jpg

Keira har rappa buret til kattastrofen vår Enzo.

IMG_5393.jpg

Og sånn ser det ut når en birma prøver å komme seg unna pirajatennene til en sheltievalp :D

IMG_5406.jpg

Keira og meg.

Hadde flere bilder jeg ville vise dere, men plutselig ville ikke fotobøtta mer :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...