Gå til innhold
Hundesonen.no

Satte fyr på levende kanin


Ina

Recommended Posts

Skrevet

Hadde jeg vært foreldrene til de guttene så hadde de jammen fått seg en straff de sent hadde glemt!!!

Er det noe jeg klikker fullstendig av så er det misshandling av dyr!!

De sier jo og at de aller fleste massemordere begynte med å misshandle dyr..

Skrevet

nei.. det er det som er dumt.. slik adferd kommer ofte som en reaksjon for problemer i hjemmet...

Han har nok heller ikke evnen til empati... stakkars gutt...

(har dere forresten lagt merke til at det som regel er gutter som finner på slikt... sjeldent jenter gjør det...)

Skrevet

Herregud.. Jeg blir så lei meg og sint når jeg leser sånn! Fy fader, for noen sinnsyke jævler. Jeg HATER og avskyr dyremishandlere, det kan jo vitne om at du er uvanlig brutal, kald og liker å drepe. Noen som husker de ungdommene på Finnøy som puttet en levende kattunge i mikroen i fjor, og satte den på?

Skrevet
Herregud.. Jeg blir så lei meg og sint når jeg leser sånn! Fy fader, for noen sinnsyke jævler. Jeg HATER og avskyr dyremishandlere, det kan jo vitne  om at du er uvanlig brutal, kald og liker å drepe. Noen som husker de ungdommene på Finnøy som puttet en levende kattunge i mikroen i fjor, og satte den på?

Jepp, husker de veldig godt, for jeg kjenner nemlig han som var "hjernen" bak det hele... det vil si kjente, for når jeg fikk høre det skjelte jeg ham ut og sa at jeg aldri ville høre mer fra ham...

*knurr*

Skrevet

Jepp, husker de veldig godt, for jeg kjenner nemlig han som var "hjernen" bak det hele... det vil si kjente, for når jeg fikk høre det skjelte jeg ham ut og sa at jeg aldri ville høre mer fra ham...

*knurr*

Det er bra.. Jeg takler bare ikke sånne folk. Jeg slår ikke mygg engang jeg! (men det er mest fordi det er litt ekkelt med mygg mos utover hånda :) )

Skrevet

Det er bra.. Jeg takler bare ikke sånne folk. Jeg slår ikke mygg engang jeg! (men det er mest fordi det er litt ekkelt med mygg mos utover hånda :D )

hehe, ja myggmos er ekkelt :) jeg klarer ikke å drepe fluer jeg... fanger dem heller og slipper dem ut:)

Skrevet

hehe, ja myggmos er ekkelt :) jeg klarer ikke å drepe fluer jeg... fanger dem heller og slipper dem ut:)

Akkurat samme her; fluer, edderkopper, stankelbein- alle lever trygt hos meg.

Skrevet

insekter har ikke jeg no til overs for. hvertfall ikke mygg og stankelbein. *grøss*

Minner på at jeg tok en stankelbein med støvsugern i dag. Den var diger :-o

Skrevet

Jeg overlater til hunden å drepe de, jeg. Hun er blodtørstig når det gjelder fluer

  • 2 weeks later...
Skrevet

Får ikke lov til og ha noe med dyr og gjøre på en lenger periode. Alle tre skule vert fratatt og ha noe med dyr resten av live og 60 og 20 dager mener jeg er forlite, hadde jeg vert moren hadde jeg sakt til domeren at de skule hat lengere stref.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...