PsychoLynx Skrevet 8. August 2007 Rapporter Skrevet 8. August 2007 I går fikk jeg og ei venninne sneket oss til et besøk hos Trine ved skogstrollet kennel, for å hilse på de nydelige to små valpene fra Skogstrollets 10ende kull. Og av slike besøk blir det jo fort ikke mindre enn ca 800 bilder... Her er et lite utvalg av mine minner Lille søte BEL AIR Og Camaro Sjekk de øya da! Mamma Sofie "orker ikke stå jeg, jeg er så trøtt!" Søskenkjærlighet *glis* Så kom "tante" guri bort for å hilse
PsychoLynx Skrevet 8. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2007 Og StoreHalvBror Bobby (yahoo) Og tilslutt, flotte Guri Vi satser på å komme oss en tur til å besøk før valpene reiser tror jeg.. Litt nærmere leveringstid, men med enda større potensiale for kidnapping... :roll:
Miriam Skrevet 8. August 2007 Rapporter Skrevet 8. August 2007 Ååå, det var godt jeg ikke var med, da tror jeg nok en av valpene kunne forsvunnet fort ;) Nå har jeg i hvertfall ikke lyst på aussie lenger, nei
Caroline Skrevet 8. August 2007 Rapporter Skrevet 8. August 2007 Sååå herlige Venninna mi har fra deres 4. kull, og hun har mye av skylden for at jeg ble forelska i aussien
Aussieglis Skrevet 8. August 2007 Rapporter Skrevet 8. August 2007 Å guri, jeg trodde du skulle ha deg en til aussie nå jeg! Jeg tenkte: "Ja det skal bli liv i stua til Marit og Bridie NÅ ja!" De er så nydelige de to der. Den lille jenta kan jo stjele hvem som helst sitt hjerte på 2 sek.. Makan til uttrykk, og hun kommer garantert til å bli en liten virvelvind Herlige små grønne øyne på henne også.. Gutten er jo vakker han også med sine blå og sin lille stump! Kan du ikke ta deg en tur til Trondheim og ta litt bilder av valpene til Blacktorn også?
Guest Vicky Skrevet 8. August 2007 Rapporter Skrevet 8. August 2007 Det blir spennende å si om tric`en blir lik pappa Colt!
Marianne Skrevet 8. August 2007 Rapporter Skrevet 8. August 2007 Blir vel ikke akkurat mindre aussie-syk når jeg ser sånn bilder..... :glare:
Peers Skrevet 8. August 2007 Rapporter Skrevet 8. August 2007 De var jo bare "litt" nydelige da Føler for å ta en liten kidnappingstur nå i grunn...
Henriette Skrevet 8. August 2007 Rapporter Skrevet 8. August 2007 Sååå herlige Venninna mi har fra deres 4. kull, og hun har mye av skylden for at jeg ble forelska i aussien Chera pera joooo. Denne berta bodde jeg og donny med nesten et år
Guest Just me!! Skrevet 8. August 2007 Rapporter Skrevet 8. August 2007 Marit! Lyst til å ta meg med på en introduseringsrunde? *sjalu*
LiLi Skrevet 8. August 2007 Rapporter Skrevet 8. August 2007 Awww, så skjønne små klumper Og en riktig vakker mamma!
TineSimbaNana Skrevet 9. August 2007 Rapporter Skrevet 9. August 2007 Så nydelige da Chera er jo bare helt herlig
PsychoLynx Skrevet 10. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2007 Å guri, jeg trodde du skulle ha deg en til aussie nå jeg! Jeg tenkte: "Ja det skal bli liv i stua til Marit og Bridie NÅ ja!" De er så nydelige de to der. Den lille jenta kan jo stjele hvem som helst sitt hjerte på 2 sek.. Makan til uttrykk, og hun kommer garantert til å bli en liten virvelvind Herlige små grønne øyne på henne også.. Gutten er jo vakker han også med sine blå og sin lille stump! Kan du ikke ta deg en tur til Trondheim og ta litt bilder av valpene til Blacktorn også? hehe, neida, Ingen fler hunder på meg. Det holder med en gitt! Så hvis ikke gubben finner ut at han vil ha hund, så blir det kun Bridie Me var NOGET fristende å ta med seg en av disse ja Men, tispa er solgt og skal til Trondheim, og gutten mistenker jeg at blir hos Trine Og yapp da, kan gjerne stikke til Trondhjem å ta bilder jeg, bare noe sponser diesel på meg Marit! Lyst til å ta meg med på en introduseringsrunde? *sjalu* hehe, du får slenge deg med. SKal leie en minibuss om vi skal opp dit igjen jeg. Er noen fler som vil være med hehe BTW, heter schæferen hennes GURI? hehe yapp, det heter hu
mokken Skrevet 16. August 2007 Rapporter Skrevet 16. August 2007 Å... sukk, den brune saken der var utrolig vakker
Papillon Skrevet 16. August 2007 Rapporter Skrevet 16. August 2007 Så utrolig pene de var! Mamma og storebror likte jeg også godt..
Susanne&Tapper Skrevet 16. August 2007 Rapporter Skrevet 16. August 2007 Ååå, dei var jo berre kjempe nydelige! Eg blei sikkelig kvalpesjuk no!
HanneJ Skrevet 16. August 2007 Rapporter Skrevet 16. August 2007 Flere bilder.... De var nyyyyydelige
PsychoLynx Skrevet 16. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2007 Flere bilder.... De var nyyyyydelige Håper på et nytt besøk til uka, så da skal jeg slenge ut oppdateringer da
Poter Skrevet 16. August 2007 Rapporter Skrevet 16. August 2007 Aussievalper må være noe av det søteste som finnes... Husker da vi hentet vår første aussie, Brimi. Han så ut som en liten dunklump... det var jo umulig å få gå i fred på gaten med ham. Folk stoppet oss, plystret og stormet til for å få hilse Miljøtrening midt i Trondheim sentrum var absolutt ikke usosialt En smule overgang fra å ha husky det, ja! Da gikk folk over på andre siden av gaten. "Overfall" på gaten sluttet ikke når Brimi ble voksen. Neida, han var jo sååå søøøøt Bumping med sølete labber midt i magen gjorde ikke noe, han var jo så søt, må vite! Her er et valpebilde av ham.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar