PsychoLynx Skrevet 20. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2007 Nydelige Brimi'n, Lone... I morra skal vi på valpebesøk igjen! Hoho!!
PsychoLynx Skrevet 27. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2007 Her kommer nye bilder av valpene. Det vil si, fra forrige uke og alder er 7,5 uke ca. Nå er lille tispa levert til Trondhjem, og hannen er hos oppdretter og skal bli der. Camaro - alias Morten Bel Air - alias Biri Vil ikke bade da! Åsså DE øya da... *sukk* Men tror nok at lille Bel Air er et kpittel for seg! FOR en klovn og urofrø! SOm sagt... Erte på "tante" Femke Men kan være trøtt også... hihi Camaro sier hadet til oss når vi reiser. Blir forhåpentligvis ikke siste gang vi ser han.
Peers Skrevet 27. August 2007 Rapporter Skrevet 27. August 2007 Dårlig gjort å legge ut sånne bilder <_< De er litt for nydelige
Guest Just me!! Skrevet 27. August 2007 Rapporter Skrevet 27. August 2007 Maaarit! (Stjele en valpis til meg om det blir noe nestegang?)
Miriam Skrevet 27. August 2007 Rapporter Skrevet 27. August 2007 Maaarit! (Stjele en valpis til meg om det blir noe nestegang?) Ta med en til meg også?
Aina&Kaizer Skrevet 27. August 2007 Rapporter Skrevet 27. August 2007 Sier som resten av høneflokken, UFATTELIG nydelige vofsebebiser.
PsychoLynx Skrevet 28. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2007 Sukk... Du ER ond Marit! *mohahahah* Jeg veit Maaarit! (Stjele en valpis til meg om det blir noe nestegang?) hehe, jeg tror vi ble ansatt som faste valpefotografer der ute, så etterhvert bær vi vel ha tjent oss opp en valp som takk for hjelpa
Aussieglis Skrevet 28. August 2007 Rapporter Skrevet 28. August 2007 Ond ja! Jeg vil haaa en såååånn. <_< For noen hærlige små bøllefrø. Blir spennende å se hva det blir av dem ettersom de vokser opp
Carro92 Skrevet 26. September 2007 Rapporter Skrevet 26. September 2007 Nå gleder jeg meg enda mer til jeg få min aussie hjem i slutten av Oktober. Skal hente den fra Sunline jeg da. Du kan ikke ta bilder der også?
PsychoLynx Skrevet 29. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2007 Nå gleder jeg meg enda mer til jeg få min aussie hjem i slutten av Oktober. Skal hente den fra Sunline jeg da. Du kan ikke ta bilder der også? hehe, hadde jeg kjent dem, skulle jeg gjerne gjort det men. Lykke til med valp, og vis oss masse bilder!
MegaMarie Skrevet 1. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2007 Så nydelig bilder og valper! Hvilket kamera har du?
PsychoLynx Skrevet 16. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2007 Så nydelig bilder og valper! Hvilket kamera har du? Har et Nikon D40
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar