Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor sover hunden/e deres om natten da?


Cathrine og Killja

Recommended Posts

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Det spørs litt (av ulike årsaker). Men en "vanlig" natt så sover Rex inne på rommet til mamma og pappa (der kan han velge å legge seg akkurat hvor han vil, om det er i sin seng eller i mine foreldres, eller under senga dems ;) )

Bocca sover i buret sidenav senga mi, men etter en tur ut om morgenen (eller om jeg våkner tidligere på natta) får ho komme opp i senga og krype under dyna. (Skikkelig kroppskontakt-hund, ligger jo til rasen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira sover i på rommet vårt på gulvet, men hun har åpent bur hun kan ligge i, å d trives hun med veldig godt. Om morgene får hun som regel komme opp i sengen, så vi kan sove litt lengre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger sjefen sjøl på armen min i senga, en ligger på madrassen i gangen, en i det åpne buret ved siden av senga og en har bestemt seg for at beste soveplassen i verden er under senga mi. Dette er plasser de alle sammen har valgt seg ut selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sengen begge to ;) Dem skifter på å ligge i min seng og i hundesengen på gulvet...

Men faktisk ligger dem heeeelt rolig i sengen min. Dem beveger ikke en muskel, dem vet vell at begynner dem å styre blir dem nedgradert til gulvet/hundesengen. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sengen min ;) Når jeg flytter ut om tre(!) dager så skal han fortsette å sove i sengen min, hehe. Får vel heller begynne å kalle det sengen hans? De forrige hundene lå i sengen eller løs i resten av huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla sover i hundeseng ved siden av sengen min, og Chili sover for tiden på madrass på rommet til broren min som synes det er litt skummelt å sove alene på rommet sitt ;) Ellers ligger hun i egen seng på soverommet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig forskjellig, av og til i bur,av og til i korgene på gulvet og av og til i sengen.

Pito liker best å ligge enten på rygg i en korg på gulvet,eller ved fotenden på sengen min. Mens twiggy skal helst ligge mellom puten min og veggen på rygg. skikkelig kosebamse ;)

http://i62.photobucket.com/albums/h119/Jea...obbilder005.jpg

(Dårlig mobil bilde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ligger enten i stolen, på gulvet eller i senga mi, alt ettersom hva de føler for sjøl ;)

Emma vil for sikkerhets skyld ligge på puta mi når hun kommer opp i senga, hun er tydeligvis ikke helt klar over at hun er belger og ikke miniatyrhund :glare: Dina ligger enten ved siden av meg eller i beinenden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sover hunden i senga, oppå hodeputa før jeg legger meg og flytter seg ned i fotenden i løpet av natta. Eller så sover han på et saueskinn som ligger på gulvet på rommet mitt eller i buret. Han bestemmer egentlig helt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyng vil allerhelst ligge på gulvet nedenfor sengen vårs, halvveis under sengen (er kjøligst der). Innimellom vil jeg gjerne ha ham i sengen, men gutten nekter! ;) Han legger seg "hardere" ned på gulvet om jeg spør ham om å komme opp.. På morgenen, vel og merke etter kl 9 kan han komme opp og sove der en 15-25min før han går ned på gulvet igjen.. Snakk om sær bikkje;)

Hvis han ikke får ligge på soverommet ligger han på gulvet i stua, evt litt i bia'n. Er en snill gutt, jeg har aldri sett merker etter ham i sofaen..! Enda han får være der nå og da (han liker ikke det heller.. alt for varmt;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 av hundene vares sover ute i bur, for at de ikke skal sta ute og ule/bjeffe om natta...

Minste mann (bortskjemt?? Neida :rolleyes: ) han sover inne.. Helst pa soverommet til muttern og fattern, ellers sa skal han bare sove i senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge hundene sover på stua. Twinki ligger nok i sofaen med beina til værs, men Blomst ligger i det åpne buret sitt. Hun kommer seg ikke oppi sofaen enda :rolleyes: Blir vel sofa på henne og etterhvert tenker jeg!

Når sambo er bortreist sover Twinki i senga sammen med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...