Baardl Skrevet 7. August 2007 Rapporter Share Skrevet 7. August 2007 Siden andre er så flinke med å legge ut valpebilder så får jeg slå følge. Etter å ha vært uten hund ett år ble det for tomt i huset (selv om vi var helt bestemt på at vi ikke skulle ha ny hund - ingen kunne erstatte godgutten...) så nå til helgen bærer det over grensa for å hente en liten clumber spaniel krabat. Krabaten heter Charlie, og i disse høyteknologiske tider har han selvsagt allerede fått sin egen blogg :closedeyes: http://clumberencharlie.blogspot.com/ enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 8. August 2007 Rapporter Share Skrevet 8. August 2007 Nåmmin, skikkelig søt liten klump det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 9. August 2007 Rapporter Share Skrevet 9. August 2007 Kjempesøt Clumber Spaniel er en aldeles skjønn rase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 9. August 2007 Rapporter Share Skrevet 9. August 2007 Helledussen for en søting! Har overhodet ingen kjennskap til Clumber spanielen, men guri å søte valpene er hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walter Skrevet 9. August 2007 Rapporter Share Skrevet 9. August 2007 Nei, så moro med Clumber! Endelig er det flere av oss! :icon_fun: Så hilsenen du la i Walters blogg og måtte innom å se på vidunderet, han er jo bare sååå vakker da! Bli helt syk etter en ny Clumber-valp, prøver hardt å si til meg selv at det holder med en! Hvordan er Charlie, er han en aktiv krabat? Clumber-valper kan jo være ganske heftige i barndommen, og jeg ble i hvert fall rimelig overrasket over så mye energi og vilje en sånn liten, hvit pelsdott kan ha Gratulerer med valpen, skal følge han på bloggen hans! Walter og matmor - www.walterogrobin.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 10. August 2007 Rapporter Share Skrevet 10. August 2007 Clumber spaniel falt jeg for i min ungdom, hilste på en på Sørlandet, og smeltet! Nydelig hund! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baardl Skrevet 11. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2007 Hvordan er Charlie, er han en aktiv krabat? Clumber-valper kan jo være ganske heftige i barndommen, og jeg ble i hvert fall rimelig overrasket over så mye energi og vilje en sånn liten, hvit pelsdott kan ha Han er rimelig aktiv ja:-) Han er veldig tillitsfull og nysgjerrig - er nok en del driv i ham - og apporteringslysten er stor Det blir morsomt å se hvhor det bærer, men utgangspunktet ser veldig bra ut :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. August 2007 Rapporter Share Skrevet 11. August 2007 Grattis med ny hund! Pippin hadde en clumber som meddeltaker på agilitykurs. Han het Sverre og var en stor personlighet. Han var et syn når han hoppet over hinder, trakk beina under seg og spratt himmelhøyt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baardl Skrevet 14. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2007 Juhu, han har apporteringsinstinktene i orden i allefall. Han har nå bært alt som kan bæres i huset - og det artigste han vet er å hente alt mulig som kastes :-) Innendørs er alle sko i faresonen - utendørs: alt innen rekkevidde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 14. August 2007 Rapporter Share Skrevet 14. August 2007 Grattis med hund! Clumber er en herlig rase, synd at det er så få av dem her til lands. Jeg så en alldeles nydelig en på spanielklubbens utstilling i Oslo i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baardl Skrevet 29. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2007 Charlie har utviklet en ganske stor teknisk interesse - særlig viktig er det å sjekke hva som egentlig er under bilene. Med nesten helt hvit pels gir en slik interesse det nødvendig å ta en tur i dusjen innimellom... http://i230.photobucket.com/albums/ee152/b.../vtcharlie1.jpg http://i230.photobucket.com/albums/ee152/b.../vtcharlie2.jpg Heldigvis har alt en ende - og resultatet ble en ren gutt :icon_fun: http://i230.photobucket.com/albums/ee152/b.../charlietrr.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 29. August 2007 Rapporter Share Skrevet 29. August 2007 Han er jo så nydelig. De uskyldige øynene... herregud for en vakker skapning!! Hmm... skal vi bytte? har en ganske vilter artig cocker i værste trassalder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 29. August 2007 Rapporter Share Skrevet 29. August 2007 Han er utrolig nydelig Clumbere er herlige, synd det er så få av dem. Herlig uttrykk han har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 30. August 2007 Rapporter Share Skrevet 30. August 2007 Også så trist i dusjen da, hehe. Men ble jo ren og pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baardl Skrevet 16. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2007 hmm...det er noen ulemper med hvit pels.. [ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar