Lazita Skrevet 9. August 2005 Rapporter Share Skrevet 9. August 2005 noen bilder av mine japanere. Astrix noe du vill eller ??? Småen Quattro etter hans siste utstilling Tinka Bamse han fikk ny eier i begynnelsen av året(og har blitt så bortskjemt att). Casper Tinka´s siste "valpekull" da hun bare fikk en valp for et år siden. her har dere noen bilder av japanerene våres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. August 2005 Rapporter Share Skrevet 15. August 2005 Her er en japaner som Mona og jeg kjenner, han heter Timmy og erca ett år gammel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 6. April 2008 Rapporter Share Skrevet 6. April 2008 Her er et bilde av frøkna mi Charmy... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busann Skrevet 16. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2008 Noen bilder av Mario Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gina&Corin Skrevet 5. August 2008 Rapporter Share Skrevet 5. August 2008 Jenta mi Corin:) Se flere bilder..Besøk min hjemmeside Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
La Toya Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 Her er bilde av min La Toya <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2008 Søsterens hannbikkje. Han er litt over ett år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2009 Å, så skjønne sjarmtroll! Bestevinnen min har en sånn som heter Symfoni. Hun er et godt eksempel på at japanske spisshunder er litt gneldrete. Som valp: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 23. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2009 Søsterens hannbikkje. Han er litt over ett år. På dette bildet var han seriøst lik på ene tispen min, vet du hvor han kommer fra og hvilken oppdretter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 23. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2009 Towada's Ozzy of Emil heter han. Østfold hvis jeg husker rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kavringen Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2009 Her er min japanergutt, Nuch Balder Blancason Her er han 6 år gammel Som valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2009 Her er vår Japanertispe. Hun er straks 4 mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 30. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Towada's Ozzy of Emil heter han. Østfold hvis jeg husker rett ja det måtte jo være noe, han er i slekt med hannhunden min, de har samme far he he visste det var noe kjent med uttrykket på hunden, men hannhunden og yngste tispen er veldig like i uttrykket her hos meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2009 Utrolig artig! Synd du ikke bor nærmere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 1. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2009 Her er min japanergutt, Nuch Balder Blancason Her er han 6 år gammel Som valp Han er bare så flott, men lenge siden jeg har sett dere på utstillinger nå. Sluttet helt eller? Hilsen navnesøsteren din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deco Skrevet 2. September 2009 Rapporter Share Skrevet 2. September 2009 Donåsens Don Figaro D'la Hugo Kun stilt han ut til nå, men blir nok både agility og lydighetskonkurranser på oss etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busann Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Ser at bildene jeg la ut av Mario er borte, så da tenkte jeg at jeg skulle legge ut noen nye. (Flott utsikt over Kjellmyra) (Elsker snø) (Nedklippet japaner) (Japaner uten pels, etter kastrering ble pelsen helt umulig å ha lang ) (Svart/hvit japaner) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Oj, har jeg ikke postet i den egne japanertråden? Det kan vi ikke ha noe av! Jeg har da altså en liten Ozu - fullt navn Rosebråten's Ozu. Født 22.06.12 Han har vært på utstilling to ganger - endte med CK og BIM Junior ene gangen og gul sløyfe andre gangen, så litt sprikende tilbakemeldinger. Ellers trener vi LP, bruksspor og bittelitt rallylydighet. Han har blitt en ordentlig allround-hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts