Zoey Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Er det noen som har tips på bra fiberkilde? takk for svar :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2007 Er det noen som har tips på bra fiberkilde? takk for svar :icon_fun: Til hund eller mennesker? Fullkornsbrød/ knekkebrød, frukt og grønnsaker inneholder iallefall masse fiber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 27. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2007 hehe.. til hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2007 hehe.. til hund OK- De aller fleste tørrförtyper har riktig sammensetning av alle de viktigste næringsstoffene- inkludert fiber. Ekstra tilsettning kan forstyrre denne balansen. Ellers er det jo fullt mulig å bruke både knekkebrød, grønnsaker osv. som godbiter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 27. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2007 åkei :icon_fun: jeg forer henne på V&H skjønner du, og det blir hun littebitt hard i magen av, så tekte å gi bittelitt fiber av og til.. Hun nekter plent å spise tørrfor sjø! hehe.. Whippetnykker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowgli Skrevet 27. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2007 Forer også med V&H. Mine hunder ble litt mindre harde i magen da jeg begynte å blande i litt vann og havrekli, ellers sper jeg på med de grønnsakene som blir til overs etter middag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 27. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2007 åkei! det hørtes ut som et bra tips=) takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar