SD Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2007 Kjøpte meg i dag en dverghamster i en dyrebutikk. Hun er visst 6-7 uker. Men det jeg glemte å spørre om er hvor lenge de lever. Er det alt fra 1-3 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 Ca 1-3 år ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 25. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 de fleste hamstere blir godt å vell over 1 år så mellom 2-3 år blir nesten mer riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merethus Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2007 Vist du er veldig flink og gi den frukt, ikke vekke den når den sover, ta godt vare på den og passe på at den får nok vitaminer i seg, tror jeg nok at det er stor mulighet for at den kan leve i 4 år? 'åh, håper smule kan leve så lenge. Men vekker han en del jeg, fordi han sover jo hele dagen.. lille latklompen xd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2007 Min første ble 5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merethus Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2007 Min første ble 5 år. Åj, du var heldig! Gjorde du noe spesielt liksom ? eller, hvordan stelte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2007 Min første ble 5 år. oj, da har du nesten hatt verdens eldste hamster iallefall dverg, for tror ikke verdens eldste ble så mye eldre enn 6 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 16. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2007 Tja, vil ikke si jeg gjorde noe spesielt da. Fikk variert mat og var mye løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miss-Pernille Skrevet 16. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2007 Tja, vil ikke si jeg gjorde noe spesielt da. Fikk variert mat og var mye løs. Heldig hamster. ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Louise Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Akuratt hvor lenge den kan leve kan man jo ikke akuratt si. Men de kan vel som regel ikke bli enldre enn 3 KANSKJE 4 år. men tror ikke mer enn ca 3. en standar hamster kan bli opp til 3. så tror ikke at dverghamstern lever no lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 24. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2007 Min første vanlige hamster ble også nesten 5 år.. Den var såå herlig.. Fikk den når jeg var 5 år, og den fikk ikke sove i fred, likavel levde den lenge Fikk masse frukt da, og fikk gå mye løs, om sommeren var den ute på plenen sammen med meg i et bur som sto rett på gresset.. Husker jeg tok den opp fra buret med en gang jeg kom hjem fra skolen, og så var den med meg i hetta eller genseren hele dagen omtrent.. Minnet egentlig nesten litt mer om en rotte i væremåte Ble aldri syk heller.. Husker da den døde, var av alderdom, fant den sovende i huset sitt.. Så ble den begravet under treet i hagen til min mormor.. Blir helt trist og glad samtidig når jeg tenker på Knøttet.. Nei, huff, dette svarte egentlig ikke trådstarter, men jeg har hatt en del hamstere opp gjennom, både dverg og vanlig, og jeg har inntrykk av at vanlig hamster, lever generelt lengre enn dverghamster. De fleste vanlige hamsterne våres har blitt 3 år ca +/-. Dvergene har vel blitt sånn 1-3 år.. De fleste rundt 2.. Grattis med lite dyr forresten, den er sikkert knallsøt ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar