Gå til innhold
Hundesonen.no

Lite hyggelig velkomst

aikonia

Recommended Posts

Meldte meg nylig inn i et debattforum som omhandler hunder og som er for voksne.Så feil kan man ta altså, for når jeg la inn en debatt om krigen mellom omplasserere så fikk jeg et ras av spørmål og ble nesten - eller jeg ble faktisk, mistenkeliggjort.

Og nr jeg stilte spørsmpl om hva jeg skulle gjøre med hunden som min ekssamboer har overdratt til meg, så fikk jeg enda mer spørsmål. Man blir jo mistrodd bare man skriver noe der.

Er jo ikke trivlig å bli medlem av forum når det er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at folk stiller spørsmål er som regel at strartinnlegget ikke gir nok info. Du ser jo bare i denne tråden. Du skrev ikke tydelig nok hva du ville med tråden, og folk begynner å spørre.

Forumer skal det diskuteres på, og da må man tåle og bli stilt spørsmål, og formulere innleggene slik at folk forstår hva man vil osv osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med jeg vet hva slags forum du mener, og jeg må bare si at du gjorde deg rett i å melde deg ut :)

Forum som setter regler på alder og som handler om hunder har jeg uansett lite til overs for..

Tror jeg vet dette veldig godt jeg også, og kan bare si meg enig med IW. (ville ikke kalt det et forum en gang).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det samme forum jeg også tenker på, så ble jeg kastet på hodet ut da jeg ikke var enig i administrator meninger..... Viktig at alle på et forum har samme meninger vettu.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vet dette veldig godt jeg også, og kan bare si meg enig med IW. (ville ikke kalt det et forum en gang).

Er det samme forum jeg også tenker på, så ble jeg kastet på hodet ut da jeg ikke var enig i administrator meninger..... Viktig at alle på et forum har samme meninger vettu.... :rolleyes:

Jeg også vet hvilket det er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for pm!

Så under meldinger fra forumledelsen at forumet skulle bli stengt. Virket ikke som en spesielt hyggelig moderator, men men.. selve diskusjonene om hunder og sånt fant jeg ikke, mulig jeg må bli medlem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lagt ned nei - men admin. truer med å legge det ned fordi ingen gidder å komme med innlegg visst... høres ut som en sutrete unge spør du meg for jeg har lest endel av innleggene der. Jeg har aldri vært medlem og kommer fint inn. Mulig du er bannet fordi du har vært medlem? H*n har bannet alle som ikke er enige ser du :) Og det nytter ikke å regge seg med andre epostadresser - det er maskinens IP-adresse som bannes...

Det er ikke direkte fine ting som blir sagt om dette forumet der inne. Navngir forskjellige nick og kaller dem både det ene og det andre.

En annen ting: det er folk som er både her og der under ulike nick og som snakker dritt om folk her inne. Så moralen er at man skal være veeeeldig forsiktig når man uttaler seg på webben. Man vet aldri hvem som er hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lagt ned nei - men admin. truer med å legge det ned fordi ingen gidder å komme med innlegg visst... høres ut som en sutrete unge spør du meg for jeg har lest endel av innleggene der. Jeg har aldri vært medlem og kommer fint inn. Mulig du er bannet fordi du har vært medlem? H*n har bannet alle som ikke er enige ser du ;)

Og h*n sier at sonen er barnehageforum.. :rolleyes: laget egen tråd om det til og med! Jeg har vært medlem, og prøvde å melde meg inn nå, med ny ip og mail :) men ble allikevel bannet før jeg fikk bli medlem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slettet et par innlegg som inneholdt navn/link til en side. Kommer det flere poster som inneholder navn vil disse bli slettet og tråden stengt.

Man bør være 100% sikker på hva man snakker om før man sprer linker via pm og andre steder, i dette tilfellet er det vel bare trådstarter som vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det må jo også være positivt for oppdretter om valpekjøpere stiller ut hundene sine fordi da får oppdretteren ‘gratis’ fordel og reklame for oppdrettet sitt også. Om hunden gjør det bra da.
    • Ja jeg ba om å kjøpe en valp til utstilling siden jeg driver med det. Jeg spurte også om det stod noe `feil` i vetrinærattesten og oppdretteren skrev nei.    Så da var det hemmelig siden jeg ikke fikk opplyst om det før jeg stod der og overtok den.
    • Det er jo ikke hemmelig om det står i veterinærattesten. Men om en valpekjøper har bedt om å få kjøpe en valp med tanke på utstilling så vil jeg si at det er useriøst å selge dem en 4 mnd gammel valp med underbitt. Dessverre er det ikke ulovlig å være useriøs.
    • Er oppdretter useriøs som holder sånne ting hemmelige?
    • Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
  • Opprett ny...