Gå til innhold
Hundesonen.no

Rammer


Wanderlust

Recommended Posts

Vet ikke om noen skjønner, men jeg er ute etter forskjellige "rammer" som jeg kan ha rundt bildene. Gjerne slike som ser ut som rammen, men gjerne hjerteformede og andre liknende også :icon_confused:

Noen som har noen, eller vet om sider hvor man kan finne noe sånt på?

(håper dere forstår hva jeg mener da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ligger noe sånt ute på Photobucket. Når du f.eks. skal lage et slideshow kan du velge rammer o.l. til bildene, og da er det jo bare å velge de bildene du vil ha ramme på og sette ramme på dem :icon_confused: Håper det hjelper :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ligger noe sånt ute på Photobucket. Når du f.eks. skal lage et slideshow kan du velge rammer o.l. til bildene, og da er det jo bare å velge de bildene du vil ha ramme på og sette ramme på dem :icon_confused: Håper det hjelper ;)

Men tenkte å bruke i photofiltre :whistle: Så da må jeg bare ha et bilde(med ramme) jeg kan legge over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å søk på goggle, jeg vet du kan bruke dette i paint shop pro og i Photoshop, men usikker på photofiltre da jeg ikke har brukt dette selv :/ For i ps kan du bruke actions som du kan legge inn og eks lage rammer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...