Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Tønsberg snart?

Red Merle

Recommended Posts

Skrevet

I shall come. Hvis det er i første halvdelen av høstferien. Da funker det. Men jeg trenger å holdes oppdatert på mobil, siden jeg ikke har nett, og får ikke sjekka det så ofte, for holder på å flytte, så hvis noen gidder så er nummeret 92887147. :cool:

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Ehm... Hvor er grevskogen igjen? ;) Går det busser direkte fra rutebilstasjonen?

Det går buss fra byen. Eikruten ;) Er første stopp etter du har kjørt ut av bomringen.

Skrevet

Ganske sikker på at det passer for meg på mandag i hvertfall ;) Skal prøve å få med Susanne (Frodo her inne) også. Vi drar sammen til agility VM, så hun blir sikkert med.

Men håper vi kan ha det ikke så altfor tidlig? For jeg kommer hjem søndag kveld (ganske sent regner jeg med...) ;)

Skrevet

Ikke så tidlig hadde vært fint her og, utstilling på søndag, så det blir lang dag da... Også har jeg en lege time kom jeg på... (Meeen, jeg bestemte meg at den kan jeg ringe imorgen og spørre om å få en annen dag.)

Skrevet

Fant ut, det passer egetlig ikke helt... Må i såfall ta buss og vet ikke hvor Grevskogen vgs er, litt familietrøbbel, så de kan tydeligvis ikke kjøre <_<

Skrevet

Hvis vi skal være der 1300, går det en buss fra tønsberg 1245, som er på Grevskogen 1248 :wub: Så det passer jo ganske bra. Hadde jo vært fint om noen som vet hvor vi skal gå av tar bueesn da, hehe. Selv om Mushi sin beskrivelse sikkert er grei. :wub:

---------------------------------------

Nå håper jeg alle kommer :wub:

*Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen. Mod.Josie&Miriam*

Skrevet

Gleder meg masse :icon_redface:

Fant igjen en katt jeg hadde mistet for en time siden og ares får ikke sove fordi han vil leke med den, så jeg veit ikke hvor lenge vi blir før han blir trøtt siden han ikke sover når han skal.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...