HHC Skrevet 16. August 2007 Rapporter Share Skrevet 16. August 2007 På Nordbyen på den store matbutikken (ikke maxi mat) har de stoort utvalg av leker til 10kr og andre hundeting til samme pris! Blandt annet slike; (eks bilder hentet fra hest og hund.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 20. August 2007 Rapporter Share Skrevet 20. August 2007 Fleecepledd gratis; Ta nattoget til en utstillling f.eks og hamstre tepper når folk har gått, ingen problem å snappe med seg 7stk eller mer.. Man kan jo ta dem med seg og da kan man jo ta de andre velger å ikke ta med, hehe.. Når de er skitne kan du kaste dem uten de store tapene Og for å gjøre samvittigheten din enda bedre kan jeg fortelle at de blir kasta uansett hvis ingen tar dem med deg. Så da kan du jo til og med si at det er miljøvennelig gjenbruk. Det er nemlig dyrere for NSB å vaske dem enn å legge ut nye... derfor blir de bare kasta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 21. August 2007 Rapporter Share Skrevet 21. August 2007 Og for å gjøre samvittigheten din enda bedre kan jeg fortelle at de blir kasta uansett hvis ingen tar dem med deg. Så da kan du jo til og med si at det er miljøvennelig gjenbruk. Det er nemlig dyrere for NSB å vaske dem enn å legge ut nye... derfor blir de bare kasta. UTROLIG SYKT DA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 22. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Og for å gjøre samvittigheten din enda bedre kan jeg fortelle at de blir kasta uansett hvis ingen tar dem med deg. Så da kan du jo til og med si at det er miljøvennelig gjenbruk. Det er nemlig dyrere for NSB å vaske dem enn å legge ut nye... derfor blir de bare kasta. Og tog skal liksom være så miljøvennlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 15. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. September 2007 I dag har jeg kjøpt tre dusjforheng til kr 15 pr.stk på Ikea. Ensfarget mørkeblå. Det er nok stoff til to regndresser til middelsstor hund, et stelleforkle med lange armer og kanskje også åtte booties (sånne regnsokker som lukkes med borrelås). Dette koster altså 45 kr tilsammen. Jeg synes jeg fortjener medalje for økonomisk hundehold jeg. (Men kanskje jeg skal SY alt dette før jeg skryter noe mer). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. September 2007 Rapporter Share Skrevet 15. September 2007 Trekk til burmadrasser. Edit: Select selger støvsugerposer med glidelås i bunnen og som er vaskbare. Passer alle typer støvsuger visst. Akkurat kjøpt et par, men aner ikke om de fungerer bra enda da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 15. September 2007 Rapporter Share Skrevet 15. September 2007 I dag har jeg kjøpt tre dusjforheng til kr 15 pr.stk på Ikea. Ensfarget mørkeblå. Det er nok stoff til to regndresser til middelsstor hund, et stelleforkle med lange armer og kanskje også åtte booties (sånne regnsokker som lukkes med borrelås). Dette koster altså 45 kr tilsammen. Jeg synes jeg fortjener medalje for økonomisk hundehold jeg. (Men kanskje jeg skal SY alt dette før jeg skryter noe mer). Var de dusjforhengene fine? Trenger det nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 16. September 2007 Rapporter Share Skrevet 16. September 2007 Leiebånd til hest fungerer supert som hundekobbel, og koster ikke mer enn femtilappen, og er gode og holde i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Jeg var på biltema forleden,og der fant jeg refleksbånd med blinkelys på til ca 50kr. De er beregnet på folk,men de har strikk og borrelåsfesting og funker som bare det på hund og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Antar at det er for de med god tålmodighet, prøvde det engang jeg hadde glemt sporlina mi, og det ble en eneste stor floke...selv mens lillegull sporet! Flaggstangtau på biltema er billig og floker ikke! Ellers så har jeg sluttet å kjøpe kampleker til dyret, bruker kjøkkenhåndkle eller gammelt sengetøy, klipper og slår en knute. Genialt og vaskbart. Sporbånd kjøper jeg på bauhaus, sperrebånd funker fint;) Ellers så river jeg i stykker noen gamle handleposer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Antar at det er for de med god tålmodighet, prøvde det engang jeg hadde glemt sporlina mi, og det ble en eneste stor floke...selv mens lillegull sporet! har aldri floket seg hos meg i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 10. November 2007 Rapporter Share Skrevet 10. November 2007 Jeg fikk med meg en 15 kilos sekk med Hills fra en stand når jeg fortalte hva slags hund jeg har, og størrelsen på henne. Så det går an å komme billig ifra det. Ellers så er hun eneste hunden jeg vet om som har fjellkjatrer-tau som kobbel. Praktisk og billig, kroker finnes over alt, resten ordnes med nål og tråd... vi har også fjellklatrer tau som kobbel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 11. November 2007 Rapporter Share Skrevet 11. November 2007 Flaggstangtau på biltema er billig og floker ikke! Ellers så har jeg sluttet å kjøpe kampleker til dyret, bruker kjøkkenhåndkle eller gammelt sengetøy, klipper og slår en knute. Genialt og vaskbart. Sporbånd kjøper jeg på bauhaus, sperrebånd funker fint;) Ellers så river jeg i stykker noen gamle handleposer... Kampleker har jeg også sluttet (nesten) helt å kjøpe. Har kjøpt litt billig fleece, 50kr/m og laget 12 flettede filler av det:D Kjempeartig synes bikkja, kopphandduker funker også bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 13. November 2007 Rapporter Share Skrevet 13. November 2007 Nytt tips! HER http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...4dcbMNtr-630319 selges det elgskinn-halsbånd og kobbel til en billigere penge enn i butikken Og mye annet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar