Gå til innhold
Hundesonen.no

Heisann!


Zoey

Recommended Posts

Hei og hopp alle sammen, da har jeg fått rota meg inn her jeg også :icon_fun:

jeg er 20 år, og har nå blitt førstegangs hundeeier:)

min lille elskling heter zoey, og er en Whippet på 4 mnd.. og jeg tror hun må være den beste førstegangshunden i hele verden;)

Har vært interesert i dyr hele livet, og har alltid fått høre at jeg er den "dyrekjære" i familien :rolleyes:

Ble bitt av hestebassilenb første gang jeg så en hest (satt i vogn og husker det ennå:D) og etter ett par år med masing fikk jeg begynne på rideskole:) (pappa fløy helikopteret til luftambulansen og synes hester var farlige vesner..)

og der begynte hele helligheta.. hehe.. begynte å hjelpe til i stall da jeg var 9 år, og siden gikk det ball i ball, fikk min første ponni på helfor da jeg var 10, og min første helt egne ponni når jeg var 13 (kuuuleste ponnien i hele verden;)

og siden jeg omtrent hadde bodd i stallen siden jeg var 9, så var det en selvfølgelighet at jeg flytta inn nå når ponnien hadde kommet;)

jeg pleide som regel å måtte bli dytta ut i det stallen stengte, for så å snike meg inn igjen rett etterpå :)

men så ble jeg 15 år, og søkte på NTG (Norges toppidrettsgymnas) og der kom jeg inn, og har da gått i lære hos Lars Rassmusen i tre år! der kom også hesten Nenzo og Bansano (Billy til vanlig) inn i livet mitt! det ble masse stevner og utenlandsturer med hest, og jeg lærte masse masse :icon_fun:

nå jobber jeg i stall.. (inntil videre) Nenzo er solgt, og billy skal selges, til fordel for studier.. trist, men det må til.. :D

men som sagt så har jeg jo fått zoey, og det hjelper på en del! nå til høsten er det kursstart, og det gleder vi oss masse til=)

er det forresten fler som har mynder i vestfold området så er de bare¨å ta kontakt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...