Gå til innhold
Hundesonen.no

Mangler passord og brukernavn til inntak

Benedicte

Recommended Posts

Skrevet

En venninne av meg (Birte, overrasket?) har klart å slette meldingen fra inntakskontoret om brukernavn og passord til vigo.no - og hun må nesten inn dit i kveld for å takke ja til skolen hun står på venteliste på. Og telefonen til inntakskontoret er stengt..

Fins det en annen løsning enn å bare vente til mandag med å ringe igjen? Og kommer det til å gå greit, eller er det for sent?

Skrevet

Jo, men det er til en annen bruker. Hun fikk eget passord og brukernavn til inntaket i trøndelag og et eget i hordaland, og vi fikk ikke brev til det i trøndelag, skrev det bare ned på en lapp som fort ble borte..

Skrevet

Be hun sjekke mailen sin - også junkmail/søppelmail i tilfelle det ligger der - for brukernavnet og passordet skal også ha blitt sendt på e-post. Det blir nok for seint å ringe på mandag, da har jo svarsfirsten gått ut, men hvis hun ikke får svart i dag, må hun for all del prøve..

Skrevet

Gjett hvem andre som klarte å gjøre det, da?! :D Spør henne hvordan hun fiksa det.

Riktig, det var surrehuet Silje

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det viktige her er ikke ditt hjerte, for det skinner igjennom. Tror rasen du velger er viktig. Det er viktig å velge rett hund til jobben, og omvendt. Jobben kan være lange turer, sofakos, eller totalt kaos. Jeg fikk en portugisisk vann hund som valp. Gleden var stor, helt til den gikk nesten berserk ved 7 måneders alder. Hørte ikke etter lenger, dro i båndet, spiste alt, inkludert steiner og pinner. Det er tross alt forskjell på og tygge å spise pinner. Nå, etter at jeg leste meg opp og fulgte rådende, så jeg problemet i et annet lys, og fikk en god respons hos hunden.  
    • Ja, valpeshow har vel "alltid" vært uoffisielt. Om det er flere enn for to år siden, kanskje klubbene begynner å komme seg igjen etter pandemien?
    • Det er ikke så mange store uoffisielle utstillinger.  Det er mange uoff. Valpeshow hvor junior og veteraner også kan delta. Disse blir  ikke registrert noen steder og det deles ikke ut cert. Har ingenting med mange uregistrerte hunder å gjøre. 
    • Hvor finner du uoffisielle utstillinger? Jeg antar det kan ha noe med mengden uregistrerte hunder å gjøre, uten at jeg vet noe mer om det.
    • Hvorfor er det så mange uoffisielle utstillinger nå enn for ca to år siden? Gjelder ingenting når det er uoffisielt? Blir det det samme som valpeshow da for voksne hunder?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...