Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Oslo... snart?


Miriam

Recommended Posts

Sitter her og lurer på om noen har lyst til å treffes i Oslo-området neste uke? Frøkna er litt utsultet på sosial omgang med andre hunder nå :o Må benytte sjansen nå når jeg (for en gangs skyld) har fri :o

Foreslå gjerne sted! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med:) Er ganske ny her, og har ikke vært med på noen treff med folk herfra før, så det hadde vært kjempe gøy=) Tenker dere skogstur eller park? Er forsåvidt samme for meg hvor vi går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste dager går bra for meg denne uka. Kan allerede i morgen ettermiddag/kveld=) Men dere som kanskje kjenner litt folk her på sonen, kan ikke dere spørre noen flere da? :rolleyes: Og bare kom med forslag til når dere kan møtes, og evt hvor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg kjenner ikke så mange på sonen egentlig... Har vært med på ett sonentreff før, og der var vi hele FEM som møtte :rolleyes::)

Jeg vil gjerne holde en knapp på Ekeberg, der er det fint å gå, og det er til og med et friområde der (som er untatt fra båndtvangen). For min del kan vi gjerne ta det i morgen, det er akkurat det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si fra at Jacken min bare er 5 mnd gammel. Håper ikke dette gjør noe for dere? At hundene deres f.eks. ikke liker valper eller noe sånt..?;) Hehe, han kan bli litt intens og overivrig, men dette er bare lek fra hans side, og han elsker rett og slett å få treffe andre hunder!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si fra at Jacken min bare er 5 mnd gammel. Håper ikke dette gjør noe for dere? At hundene deres f.eks. ikke liker valper eller noe sånt..? Hehe, han kan bli litt intens og overivrig, men dette er bare lek fra hans side, og han elsker rett og slett å få treffe andre hunder!;)

Hehe, høres ut som om hunden din kommer til å digge Josie - hun var og er fremdeles sånn, leken og ELSKER å være sammen med andre hunder! :P;)

:) Yay! Hva med *tenke, tenke* tirsdag? Eller torsdag? Er veldig fleksibel der, altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har valp jeg også Whisky blir 5 mnd til helga.

Jeg kan, hmm... Både tir og tor.

Hmm, lurer på om jeg traff deg såvidt etter valpetreffet i Frognerparken? :) Eller roter jeg nå? :Laugh:

Men, tilbake til saken: Hva passer for dere andre? Noen preferanser?

Og, btw: alle er mer enn velkomne, enten det er valper eller voksne hunder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!:) Da får nok Chino det gøy. Hehe, vanskelig å bestemme seg for noe nå som de fleste har ferie og god tid... Tir og tor passer bra for meg også. Men skal vi satse på ettermiddag eller? Muligens ei annen med JRT fra Hamar som også vil ta seg en tur. Jeg skulle bare si fra når det ble=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du med Josie da??

Jepp, ;) Vi hadde vært på photoshoot med Dagbladet i Frognerparken... Jeg var noget stresset, tok følge med dere på T-banen sammen med Hanne Marit, Helene og (jeg er så dårlig på navn sent på kvelden) Monica (med Bocca). Kan jo hende jeg bare husker feil, da :Laugh: I'm easy to confuse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ;) Vi hadde vært på photoshoot med Dagbladet i Frognerparken... Jeg var noget stresset, tok følge med dere på T-banen sammen med Hanne Marit, Helene og (jeg er så dårlig på navn sent på kvelden) Monica (med Bocca). Kan jo hende jeg bare husker feil, da :Laugh: I'm easy to confuse :)

Tror det bare var de tre du nevnte og Linn med Daisy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, bare tenkte på en ting... Er visst meldt veldig dårlig vær i morgen(regn og torden osv...), så hadde det vært en idé å ta treffet på torsdag??

Uansett er det jo ikke så mange som har vist interesse enda, så hvis vi venter litt kan det jo hende at flere vil være med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta bussen til Oslo Bussterminal, og gå til nærmeste trikkeholdeplass: Når du går av bussen, går du over veien (ikke inn på Bussterminalen, men "andre veien"), og trikkeholdeplassen er utenfor tollvesenet.

Så tar du 18 eller 19 trikken til Ljabru, og går av på Jomfrubråten, og så kan jeg møte dere der :):icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...