Aina&Kaizer Skrevet 15. Juli 2007 Rapporter Skrevet 15. Juli 2007 Kaizer har fått ny hjemmeside. Som ikke virker skikkelig i IE. Hadde vært fint med konstruktive tilbakemeldinger. Bruskork.net
HanneJ Skrevet 16. Juli 2007 Rapporter Skrevet 16. Juli 2007 Fin og oversiktlig hjemmeside. Fine farger. Menyen var kanskje litt for liten for min smak (den 'forsvinner' på en måte når man leser på sidene) Savner litt mer tekst på siden om deg Galleriet var ryddig laget, mange fine bilder der Som du nevnte, så vises ikke hjemmesiden så godt i IE. Bildene 'blandes' og menyen vises bare halvveis. Men fungerte fint hos meg i FF
Aina&Kaizer Skrevet 21. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juli 2007 Ja, jeg vet menyen er liten, visste bare ikke helt hvordan jeg skulle ha det ellers. Nå har jeg skrev litt mer om meg, hehe.
Aina&Kaizer Skrevet 25. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 25. November 2007 Nå er siden tilbake, selv om den bare virker i Opera. Mø. Noen som vet hvordan jeg fikser det?
Nokia Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Skrevet 14. Januar 2008 BØ. Nei. Men jeg savner noe om en viss skapning på den siden jeg <_< Misforstå meg rett (eller noe), den er meget vakker, siden altså, men.. ja.
Tine Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Skrevet 15. Januar 2008 Savner info om hunden din,slik den var før :closedeyes:
Aina&Kaizer Skrevet 27. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Januar 2008 Kanskje dere to savner siden sånn den var før, men dere er sikkert de eneste. En ting hadde vært om jeg trente et eller annet aktivt, men jeg gjør jo ikke det, og hvor mange gidder å stikke innom da? Jeg hadde ingenting å skrive om. "I dag drepte Kaizer bamsen sin, det hadde dere sikkert kjempelyst til å vite, ha en fin dag." (Det skrev jeg faktisk om i forigårs, så han har ikke forsvunnet helt, trollet...) Nå høres jeg sikkert sutrete ut, men sånn er det faktisk
Aina&Kaizer Skrevet 17. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2008 Jaja, så lenge klarte jeg meg uten hundeside... Nå er siden som før. Alle bildene mangler, men de kommer.
Aina&Kaizer Skrevet 5. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2008 Nå er dere sikkert drittlei av vinglingen min, men siden er altså fornyet igjen. Tips mottas med stor takk. Og hvis noen vil linke er det bare å si ifra.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar