Mirai Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Skrevet 12. Juli 2007 Vi ser jo stadig vekk mange hunder rundt på Verdal her, men jeg savner hundefolk på min egen alder! Så jeg lurte på om det er noen av dere andre trønderfolk (ikke at jeg er trønder enda, hehe) som kunne tenke seg en tur, lite treff eller noe lignende? :icon_fun: Passer for meg nå førstkommende: Lørdag Søndag Tidspunkt: 12-18 ? Her er bilde av oss dersom noen kunne tenke seg en deit PS: Jeg slipper ikke Mona løs dersom noen syns det er ubehagelig, eller noen ønsker å ha dem kun i bånd. Ikke veit jeg om noen områder hvor det er LOV å slippe heller, hehe. Jeg bare gjør det der det passer seg
Guest Christine Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Skrevet 12. Juli 2007 Vi reiser bort i helga, men blir gjerne med senere forresten så har jeg, Ingvild og Kjersti(tror det var oss?) snakka om å arrangere sonentreff i Nord-Trøndelag en gang, så kan vi bare toget innover... Eller å ha hundetreff på "grensa" en plass, slik at det ikke blir for langt for hverken nord-trøndere eller sør-trøndere(okei, det hørtes merkelig ut...) å komme på treff
Betty Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Skrevet 12. Juli 2007 Buster vil veldig gjerne på deit med Mona, må bare vente til den pokkers karantenetiden er ute <_< . Etter det så blir vi gjerne med på tur/treff.
Ingvild Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Skrevet 12. Juli 2007 Jeg skal til Oslo en tur nå (veit ikke helt når jeg kommer hjem, har ikke ordna meg returbillett enda), men ellers blir jeg gjerne med på tur! Og for min del er det heeelt ok å ha Mona løs.
Mirai Skrevet 12. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juli 2007 Foressten så har jeg, Ingvild og Kjersti(tror det var oss?) snakka om å arrangere sonentreff i Nord-Trøndelag en gang, så kan vi bare toget innover... Eller å ha hundetreff på "grensa" en plass, slik at det ikke blir for langt for hverken nord-trøndere eller sør-trøndere(okei, det hørtes merkelig ut...) å komme på treff Hørtes smart ut Buster vil veldig gjerne på deit med Mona, må bare vente til den pokkers karantenetiden er ute <_< . Etter det så blir vi gjerne med på tur/treff. Bare si ifra når dere er ferdige, så er vi med Litt kortere avstand mellom oss! Jeg skal til Oslo en tur nå (veit ikke helt når jeg kommer hjem, har ikke ordna meg returbillett enda), men ellers blir jeg gjerne med på tur! Og for min del er det heeelt ok å ha Mona løs. Ja, Tinka er veldig flink. Og Mona har blitt litt bedre, så det går kanskje bra
LiLi Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Skrevet 12. Juli 2007 Kanskje jeg kan ikke løs da kanskje.. men kan sikkert en tur ihvertfall.. hvor/når jobber du? jeg bor jo ikke så langt unna. Må uansett til Verdal snart for å kjøpe fôr. Jeg har vel nr. ditt, om du har samme fortsatt?
Mirai Skrevet 12. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juli 2007 Nei, størrelsesforskjellen er litt for stor til at jeg syns det er passende ja Jeg jobber tirsdag-torsdag og er ferdig mellom 16-17. Har fri nå lørdag og søndag som kommer. Nr mitt er 4781 og fire sifre til, så hvis du ikke har resten bare sender du meg en PM.
HanneJ Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Skrevet 12. Juli 2007 Jeg ville gjerne vært med på et treff Kan ikke i helga (skal bort) men kanskje en annen gang??
LiLi Skrevet 15. Juli 2007 Rapporter Skrevet 15. Juli 2007 Glemte å svare mer jeg Tenkte jo egentlig å spørre om vi skulle møtes idag, men trooor ikke det blir noe i dette været nei.. Vi får ta det senere en gang
AllStar Skrevet 15. Juli 2007 Rapporter Skrevet 15. Juli 2007 Hadde vært koselig det, hadde man ikke bodd så langt unna ( og hatt en hund som FAKTISK ikke blir helt gal når den ser andre hunder xD )
Mirai Skrevet 15. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juli 2007 Glemte å svare mer jeg Tenkte jo egentlig å spørre om vi skulle møtes idag, men trooor ikke det blir noe i dette været nei.. Vi får ta det senere en gang Ja, jeg hadde tenkt å spørre om jeg skulle komme til Levanger Men så glemte jeg det bort og så deg ikke på msn heller.
LiLi Skrevet 16. Juli 2007 Rapporter Skrevet 16. Juli 2007 Jeg venter på at bilen skal bli fiksa nå, men når den (forhåpentligvis) blir i orden, kan vi ta et treff. Hundene jeg passer drar jo til helga da, så hadde jo egentlig vært greit å ta det mens de er her, ellers har jeg jo ingen hund å ta med. Tror ikke de drar før søndag eller noe. Flere som vil være med eller? Og når passer det for deg/dere?
Mirai Skrevet 16. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2007 Jeg jobber tirsdag-fredag samt annenhver lørdag (så jeg jobber førstkommende lørdag). Så det som for det meste passer for meg er enten søndag eller mandag. Edit: Jeg vil gjerne slippe å stresse hjem fra jobb og så ut med tog og slikt.. derfor jeg tenkte helst en fridag!
LiLi Skrevet 16. Juli 2007 Rapporter Skrevet 16. Juli 2007 Aha, skjønner Vi får se om det passer sånn en dag da! Vet ikke helt hvordan det blir til helga ennå.. Du må komme å se på valpene også når de blir litt større!
Mirai Skrevet 17. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2007 Jeg vil gjerne se valpene Har jo plenty av tid, nå bor jeg jo her
Baby Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Skrevet 17. Juli 2007 Jeg blir gjerne med på treff en dag.. Har planer om å innom Inderøy en svipptur en dag uansett. Edit: Noen som vil neste Lørdag kanskje? Altså den 28?
Mirai Skrevet 17. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2007 Neste helg er jeg opptatt, da får jeg besøk av faren min
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar