Gå til innhold
Hundesonen.no

Åssen raser


linn88

Recommended Posts

Er du ikke like begeistret for Aussie lenger?

Rasen er fantastisk den.... men jeg liker dårlig en del av aussie miljøet, og jeg vil ikke ha hele utstillings verdenen mot meg fordi jeg avler på en gjeter aussie... presset blir for stort for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har kun gjort det en gang. men hun inponerte stort :) dessuten ligger det masse gode gjeterer i linjene ;) Vicky kunne blitt en veldig god gjeterhund. Men det er ikke det som interesserer meg mest ;) en sunn og god mentalitet er det aller viktigste etter helsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en rask og kvikk labradortispe på 3 år. Vi klikkertrener 110% og målet er 1. 2. eller 3. plass i NM! :cry: Er i klasse 2 nå, men regner med opprykket til klasse 3 nå i august, og forhåpentligvis eliteklassen innen 2005 er over :wink:

Skaffer med Aussietispe i januar. Da blir det også lydighet selvfølgelig, og akkurat som labradoren min - så skal den klikkertrenes fra første stund, og målet er selvsagt NM der også! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trene lydighet og litt spor med min schäfertispe på 20 mnd. Trente tidligere på utstilling og, men ho har sterk HD så vi sluttet med den biten. :D

Men i oktober får vi ny valp så da blir det utstillingstrening og. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NKKU Mesterskapet ja!:-)

Men det er et stevne i Sogn og Fjordane i Desember, og da går jeg klasse 3 der, og får satse på opprykket en av dagene:-)

da krysser jeg fingrene for deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...