Gå til innhold
Hundesonen.no

Moss Hundeklubb 28-29. juli

Peers

Recommended Posts

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Er det noen som kjapt kan nevne hva jeg MÅ ha med meg i morgen? Noe mer enn vaksinasjonskort og nummerlapp som er et must?

Har i tillegg med utstillingsline, godbiter, børster, sprayflaske med vann, bomullspads, bur og en stol. Telt skulle jeg gjerne hatt med, men blir rett og slett for mye å bære... Så satser derfor på at det ikke blir regn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Er det noen som kjapt kan nevne hva jeg MÅ ha med meg i morgen? Noe mer enn vaksinasjonskort og nummerlapp som er et must?

Har i tillegg med utstillingsline, godbiter, børster, sprayflaske med vann, bomullspads, bur og en stol. Telt skulle jeg gjerne hatt med, men blir rett og slett for mye å bære... Så satser derfor på at det ikke blir regn!

Hmm.. kamera? :icon_cry: Du har sikkert tenkt på det, men ang den sprayflasken fikk vi et råd om å bare åpne gapet og sprute vann inn rett før du går inn i ringen, slik at hundne er kvikkere når den vises frem. Hvis hundne vil drikke er jo det greit nok, men det funker faktisk. :D Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. kamera? :D Du har sikkert tenkt på det, men ang den sprayflasken fikk vi et råd om å bare åpne gapet og sprute vann inn rett før du går inn i ringen, slik at hundne er kvikkere når den vises frem. Hvis hundne vil drikke er jo det greit nok, men det funker faktisk. :icon_cry: Lykke til!

Takk, men tenkte mest på vannspray for å rette på pels som eventuelt ligger feil :D Kamera hadde jeg faktisk ikke tenkt på ennå, surrete som jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...