Gå til innhold
Hundesonen.no

Moss Hundeklubb 28-29. juli


Peers

Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Senest i går snakket jeg med en utstiller som har fått papirene, men likevel ikke fått med seg at utstillingen skal avholdes på RÅDE IDRETTSPLASS - dvs ikke samme sted som i fjor (og året før).

Så jeg tillater meg å minne om dette igjen - Råde ligger ca et par mil sør for Moss.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senest i går snakket jeg med en utstiller som har fått papirene, men likevel ikke fått med seg at utstillingen skal avholdes på RÅDE IDRETTSPLASS - dvs ikke samme sted som i fjor (og året før).

Så jeg tillater meg å minne om dette igjen - Råde ligger ca et par mil sør for Moss.

Susanne

Det stod det på min PM hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått PM jeg og :whistle: 18 påmeldte springere, er vel forsåvidt et greit antall det. Hadde riktignok håpet det skulle være litt færre, med tanke på at det er Orrys første utstilling på 4 år, og jeg blir så fryktelig nervøs når det er mange med som kan se på :icon_confused:

Men gleder meg uansett, håper å treffe noen soniser der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbogutten - jeg skrev veiforklaringen i innlegg nr 35 i denne tråden (Veiforklaring: Kjør E6 til avkj. mot Råde, etter rundkjøring kjør ca 1 km til Karlshus. Her er det skiltet til utstillingen og Råde idrettspark.)

Jeg har bare fått PM'et til en av mine to gutter, så kanskje det blir bare valp i stille for meg der.. (Hadde på ingen måte vært noen katastrofe - ser ut som om værgudene ikke helt er på vår side uansett..)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen AK påmeldt?? Lurer på om jeg skal ta en tur å titte... skal jobbe natt så jeg må se formen litt ann..

Såvidt jeg kan se er det ingen påmeldte AK noen av dagene dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 :)

Også må du komme og hilse på verdens kuleste terv :icon_fun:

Oi! Det var mange. Dukker antakelig opp en av dagene, siden jeg fikk tidligere "fri" enn anntatt. ;) Lørdag eller søndag du skal gå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dit på Lørdag skal stille Irsk ulvehund og Fransk bulldog

Oh, svettedyret. Synd det er feil dag ;)

Jeg kommer i hvertfall på søndag for å være Kristine Malis slave :)

Jeg trenger slave til bir bim valp , satser ikke høyt ;)

>Det er kun 36(!!) voksne flatter påmeldt. For folk som ikke er helt med pleier det være 80. Kathrine vil ha cert på tjukken :rolleyes: 9 valper og 2 eller 3 er etter Aris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal hjelpe deg i bir/bim valp, derfor jeg må ha med line som slave, også fordi jeg har med oscar:P

jeg kommer hvertfall til å hoppe av glede om arisen får cert(regner med han er tjukken), det hadde vært morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som har erfaring med Svein Helgesen som dommer? De har endret dommer på springerne nå plutselig, fra Javier Sanchez... Lurer derfor på om noen vet noe om Helgesen, hva han ser etter? Eneste jeg vet er at han klipper spaniels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal hjelpe deg i bir/bim valp, derfor jeg må ha med line som slave, også fordi jeg har med oscar:P

jeg kommer hvertfall til å hoppe av glede om arisen får cert(regner med han er tjukken), det hadde vært morro!

haha, stakkars Line slave egentlig.. :rolleyes:

Men er du der søndag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som har erfaring med Svein Helgesen som dommer? De har endret dommer på springerne nå plutselig, fra Javier Sanchez... Lurer derfor på om noen vet noe om Helgesen, hva han ser etter? Eneste jeg vet er at han klipper spaniels.

http://www.dommerforeningen.no/dommer_ekst..._helgesen_s.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, stakkars Line slave egentlig.. :rolleyes:

Men er du der søndag også?

jess, sover hos Guro med Line og kjører dit dagen etter med de=)

Skal stille for Therese også, samtidig off course, så derfor kan Line være min reserve for deg, om du skjønner hihi:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...