Gå til innhold
Hundesonen.no

Inntak til vgs

Ingvild

Recommended Posts

Skrevet

Når får man vite om man kommer inn der hvor man har søkt?

Bor mer enn seks km fra skolen min, og er derfor nokså spent på om jeg kommer inn eller ikke. Forhåpentligvis går det greit nå, verre blir det i tredje.

Skrevet

Jeg har ikke fått noe passord til Vigo engang jeg! :) Håper jeg får fatt i det, ellers veit jeg ikke hva jeg må gjøre. Jeg vet jo forsåvidt at jeg kommer inn der jeg vil, men ikke hvor jeg svarer ja til å ta plassen. (rettere sagt med hvilket passord)

Skrevet

Vi i Oslo skal få vite det innen 12.juli - og hvis det er som i fjor, fikk vi en sms med at nå var inntaket klart, og med brukernavn og passord :) Og ja, man må inn på Vigo for å få vite det, og for å kunne svare ja til plassen du har fått..

Skrevet
Vi i Oslo skal få vite det innen 12.juli - og hvis det er som i fjor, fikk vi en sms med at nå var inntaket klart, og med brukernavn og passord :) Og ja, man må inn på Vigo for å få vite det, og for å kunne svare ja til plassen du har fått..

Åå, satser på at det er samme greia i vestfold, da.. :ahappy:

Skrevet

snakka med dem igår da jeg ringte inn for å høre om de hadde riktig mobil nr og da sa dem enten før helga eller rett etter helga så er rett rundt hjørnet.. får passord og brukernavn på sms...

Skrevet

Dette stod det på arket jeg fikk av vigo:

Resultatet av inntaket finner du på www.vigo.no etter den 11.juli for hovedinntaket og etter 3.august for suppleringsinntaket. Du logger deg inn med samme brukerID og passord som da du søkte. Svarer du ikke innen fristen mister du plassen.

18. juli: Svarfrist hovedinntak

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...