Gå til innhold
Hundesonen.no

Fikk innvollene sugd ut i basseng


AllStar

Recommended Posts

Jeg skjønte ikke helt hvor fra kroppen innvollene ble sugd ut fra.. det hørte litt rart ut det der..

Men, men, hvis det er sant, så er dte jo virkelig synd på jenta!

Nei, ikke jeg hell..

Høres ganske rart ut..

Men stakkar jente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, at han som eide bassenget kan si at det ikke var noe galt med det?

Tydeligvis så var det jo det da :)

Og at det faktisk har skjedd før, bare i andre bassenger..

Huff, stakkars folk ;-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det samme skje med feks en sterk støvsuger?

Er du bekymra fordi det å sitte på en støvsuger er noe du pleier å gjøre?

Det er jo vanskelig å si da. Det finnes veldig sterke støvsugere, f.eks. sånne som støvsuger opp stein langs jernbanelinja, og om du setter deg overskrevs over den så veit man jo aldri hva som kan skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da! Når folk snakker om ting som har med noe som gjør vondt i kroppen så får jeg ondt der som de snakker om det. Nå har jeg ondt i rompa.

Håper ikke hun blir mobbet for dette da når hun blir eldre.

Stakars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, at han som eide bassenget kan si at det ikke var noe galt med det?

Tydeligvis så var det jo det da :whistle:

Og at det faktisk har skjedd før, bare i andre bassenger..

Huff, stakkars folk ;-/

Altså først, det er vel mest sannsynlig ikke bassenget det er noe i veien med, men avløpsventilen.

Når alt er så regelstyrt, så finner jeg det noe merkelig at det ikke finnes regler om maks styrke på en avløpsventils suging. Det må jo innebære en viss motstand før en kropp vil "gi slipp" på tynntarmen, noe som får meg til å tenke at denne ventilen har hatt en altfor stor "sugeevne". Jeg ville videre tro at de som har laget disse ventilene som åpenbart ikke har en "sperre" for kraften sin, kan vente seg kraftige søksmål fra de berørte i disse sakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså først, det er vel mest sannsynlig ikke bassenget det er noe i veien med, men avløpsventilen.

Når alt er så regelstyrt, så finner jeg det noe merkelig at det ikke finnes regler om maks styrke på en avløpsventils suging. Det må jo innebære en viss motstand før en kropp vil "gi slipp" på tynntarmen, noe som får meg til å tenke at denne ventilen har hatt en altfor stor "sugeevne". Jeg ville videre tro at de som har laget disse ventilene som åpenbart ikke har en "sperre" for kraften sin, kan vente seg kraftige søksmål fra de berørte i disse sakene.

Men avløpsventilen sitter vel i bassenget ? :whistle:

Hehe xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...