Azrael Skrevet 6. August 2005 Rapporter Share Skrevet 6. August 2005 Hei! Jeg heter Even er 18 bor i hamar og går på skole.. det er ikke så mye mer og si om meg spør hvis du lurer på no Med sterk oppfordring og overtalese fra Juilie er jeg herved medlem av dette forumet ^^ Selv om jeg ikke har hund så hadde jeg en.. En portugisiskvannhund som het niko.. En mørke brun liten bajas med mye energi på lager vi klipte den ikke som alle andre pleier.. dem ser mye søtere og tøffere ut,med masse pels^^ selv om det var et ork og tørke han etter et bad:P.. vell nokk om det.. viss det er noe du lurer på så er det bare og spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. August 2005 Rapporter Share Skrevet 6. August 2005 Hei og velkommen Bare spør om du lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 6. August 2005 Rapporter Share Skrevet 6. August 2005 Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 6. August 2005 Rapporter Share Skrevet 6. August 2005 Siden jeg ikke har ønsket noen velkommen til nå (vet ikke hvorfor, men jeg ønsker jo alle velkommen fordet ), så er du den første jeg begynner med. Velkommen til hundesonen! Et trivelig forum som jeg håper du vil trives i og delta aktivt i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Endelig en gutt(mann) =D> =D> Velkommen skal du v =D> ære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Flott med flere gutter her inne Velkommen skal du være, håper du vil trives (Bra verve arbeid Julie! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 JA, jeg sa at hvis han ikke meldte seg inn skulle jeg bombe huset hans med hundemøkk. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Greit nok å verve inn medlemmer, men at de blir aktiv er jo en annen sak.. Så du har mer arbeid å gjøre Julie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Hysj med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Velkommen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Velkommen, bra du fikk overtalt ham hit Julie Hihi, velkommen er du i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 velkommen hit til oss =D> =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Tøft med flere gutter her. Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 hei og velkommen. utrolig bra side dette;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 8. August 2005 Rapporter Share Skrevet 8. August 2005 Velkommen hit *klappe flinke Julie på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 8. August 2005 Rapporter Share Skrevet 8. August 2005 velkomna:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar