Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå har jeg rotet til sonenoppsettet....

Recommended Posts

Når jeg trykker på en tråd får jeg vanligvis opp alle innleggene i tråden. Nå får jeg plutselig bare det første, og så kommer f.eks. en sånn oversikt:

Heidi - Pippin & Symra Pippin er skeptisk til Symra 11:08 - 23.05.2007

silje85 Hmm... nå har ikke jeg mye erfaring med dette, men... 11:13 - 23.05.2007

2ne Jeg tror ikke man får de til å bli "venner i ... 11:20 - 23.05.2007

Only Blondie Gipsy trodde først at Blondie bare var på besøk og... 11:45 - 23.05.2007

WheatenMali Jeg tror også som noen over skriver at han bør for... 12:03 - 23.05.2007

2ne Jeg tror også som noen over skriver at han bør for... 12:13 - 23.05.2007

2ne Jeg tror også som noen over skriver at han bør for... 07:02 - 24.05.2007

WheatenMali unnskyld, bare jeg som glemte noen ord, har rettet... 12:14 - 23.05.2007

Loke Hadde du sett mine to sammen nå og for flere måned... 06:43 - 24.05.2007

akela Jeg tror det kommer til å gå seg helt fint til ove... 08:21 - 24.05.2007

Heidi - Pippin & Symra Jeg synes faktisk at situasjonen har blitt litt me... 10:00 - 24.05.2007

Pippin&Symra Nå blir Symra fire måneder om noen dager og forhol... I dag - 10:28

Pippin&Symra Hvorfor ble denne tråden så rar?? Er det bare hos ... I dag - 10:30

ida Hvorfor ble denne tråden så rar?? Er det bare hos ... I dag - 10:44

Peers Så godt å høre at ting går bedre :) Heldigvis er d... I dag - 10:32

Christine Kjempeflott! :) Begynner å gå bedre hos oss og... I dag - 10:45

Jeg vil ha det sånn som det var før :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjør:

Øverst i denne tråden på den blå linjen hvor topic er står det Alternativer (helt til høyre). Nederst i den menyen (trykk på) er det en del valgmuligheter under Visningsmåte: Trådet, Standard, Lineær. Velg Standard her så skal det hele være finfint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
    • Er det noen som har kompetanse når det gjelder forvask av spisebestikk og servise før man setter det inn i maskin med kort vaskesyklus (steamer). Skal man vaske med håndoppvaskmiddel først, eller bare bruke rent vann? Finner ingen spesifikk beskrivelse hos mattilsynet. Har bare hørt at det kan ødelegge maskinen. Hvis noen har en link å vise til, helst fra produsent (Miele, Hobart el.lign.) hadde det vært fint.  
    • Huken multisele eller Troll nomesele. 
    • Avstand? Om hun kjefter, ta henne bort fra ham. Eller ham bort fra henne.  Dette er en prosess som tar mye tid, så jeg tenker at det kan være hun har større behov for rom og avstand en god stund til. Å ta igjen et par år med sosialisering som skulle skjedd fra valpestadiet vil ta lang tid og mye tålmodighet tror jeg.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...