Marianne Skrevet 8. August 2007 Rapporter Skrevet 8. August 2007 Orker ikke lese hele tråden jeg da, hva blir det til hvor?
Peers Skrevet 8. August 2007 Rapporter Skrevet 8. August 2007 Orker ikke lese hele tråden jeg da, hva blir det til hvor? Jeg tror vel det var snakk om Mariannedalen, med mindre det har blitt endret til noe jeg ikke har fått med meg
Marianne Skrevet 8. August 2007 Rapporter Skrevet 8. August 2007 Jeg tror vel det var snakk om Mariannedalen, med mindre det har blitt endret til noe jeg ikke har fått med meg Ah oki, når..?
Peers Skrevet 8. August 2007 Rapporter Skrevet 8. August 2007 Ah oki, når..? Det er jeg ikke helt sikker på Tror det var snakk om ettermiddagen/kvelden, mulig noen andre har et bedre svar å komme med.
Wanderlust Skrevet 8. August 2007 Rapporter Skrevet 8. August 2007 Ah oki, når..? Det er jeg ikke helt sikker på Tror det var snakk om ettermiddagen/kvelden, mulig noen andre har et bedre svar å komme med. Dette er det nærmeste svaret som har blitt gitt tror jeg blir det 13 august kl halv åtte da? (Oslo-folk er nok ikke så flinke til å planlegge hihihi )
turbogutten Skrevet 9. August 2007 Rapporter Skrevet 9. August 2007 Jeg kommer kanskje og har med dustehunden min han eeelsker andre hunder men vil gjerne leke hele tiden noe noen hunder synes er "litt" slitsomt men gir han seg ikke når hundene sier ifra tar jeg han bare i bånd
edlitam Skrevet 12. August 2007 Rapporter Skrevet 12. August 2007 eg blir gjerne med enten 1300 eller 19.30. Ludde har fått kennelhoste så hvis jeg kan komme uten hårdotten så er det supert. Så kan tispene få slappet av uten en hannhund hengende i rompa :glare:
Peers Skrevet 12. August 2007 Rapporter Skrevet 12. August 2007 Da er det vel bestemt at det blir i Mærradalen... Men kan noen komme med et konkret tidspunkt? Jeg kan når som helst, så vil stiller uansett opp om det blir noe.
Marianne Skrevet 12. August 2007 Rapporter Skrevet 12. August 2007 Vi blir ikke med imorgen.. Lita er dårlig i ryggen igjen og Tequila er høyløpsk.. Men dere kan jo gå i Mærra alikevel
-Vilde- Skrevet 13. August 2007 Rapporter Skrevet 13. August 2007 Sitter sånn kennelhoste igjen på klær og sånn etter man har kost med en hund med sykdommen? Møtes vi halv åtte ved inngangen til Mærradalen? Hvor mange er vi egentlig?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar