Gå til innhold
Hundesonen.no

2 Små Hamstrere


Lazar

Recommended Posts

De fleste arter av hamstre skal bo alene. Det finnes en hamster type som jeg vet om som kan bo sammen med noen og det er Dverghamsteren( de små på 4-6 cm).

Det er jo helt opp til individet om de går sammen men jeg ville ikke ta sjangsen på det. Mest sannsynelig så kommer de til å slåss. Jeg kjenner noen som har hatt 3 hamstre sammen og det gikk helt fint men jeg kjenner også noen som har hatt 2 hamstre sammen og de slåss. Så ikke ta sjangsen på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne arten skal du IKKE ha sammen med andre hamstere. i værste fall kan de kverke hverandre.

les mer om hamstere her: www.hamsterforening.no

ok

De fleste arter av hamstre skal bo alene. Det finnes en hamster type som jeg vet om som kan bo sammen med noen og det er Dverghamsteren( de små på 4-6 cm).

Det er jo helt opp til individet om de går sammen men jeg ville ikke ta sjangsen på det. Mest sannsynelig så kommer de til å slåss. Jeg kjenner noen som har hatt 3 hamstre sammen og det gikk helt fint men jeg kjenner også noen som har hatt 2 hamstre sammen og de slåss. Så ikke ta sjangsen på det!

ok,da satser jeg på 1 hmaster hvis jeg får meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det er stor hensikt !

De har vært sammen hele livet deres, å skille de nå ville vært egoistosk ovenfor de!

Det virker som om dere tror at bare fordi noen hamstre ikke vil være sammen med andre hamstere, så skal det være sånn med alle?!

Mine hamstre har stor personelighet å de elsker hverandre!

Jeg blir så Jæv*** irritert når jeg hører folk sir at dyr lever etter innstinkt, å at de er dom som en gråstein. Det er slettes ikke sånn det fungerer, en katt har hjerne etter hvordan de lever og hvordan det passer best å leve, å det gjelder all verdens dyr. Vi mennesker kan regne, skrive, kjøre bil osv fordi det passer best til hvordan vi synes det er best å leve.

Det er sånn dyr i verden har utviklet seg. Utehunder har tykk pels så de ikke skal fryse, panteren har lang tung hale for å holde balansen når de klatrer i trær osv..

Jeg sier ikke at dere mener motsatt, men pass deres egne saker, jeg kjenner hamsterne mine best på alle mulige måter, å hvis jeg ser at de ikke går sammen ville jeg tatt de fra hverandre for lenge siden ! That's it !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...