vipsen Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Tre år gammel Schæfertispe, Vida, har slitt seg og stukket ved Tunevannet i Sarpsborg i 19-tiden torsdag, om noen ser/hører noe, evt får fatt i henne så ta kontakt med Mikkel, politiet er også varslet.
Ingvild Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Uff, for en dag for Mikkel! Håper hun kommer til rette igjen så fort som mulig...
vipsen Skrevet 28. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Pustet lettet ut her også, det er måte på hvor mye man skal oppleve på en dag...
MariJ Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Godt hun kom til rette. Må være nok opplevelser for en dag
Nirm Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Det har vært litt av en dag i dag altså. Nytt halseband av skikkelig kvalitet skal kjøpes inn i morgen. Fjær i hatten til Nirm. Jeg skal aldri klage på at den hunden ikke kan gå spor noe mer. Han gikk flere km med spor etter hu i dag...
Toya Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 flinke Nirm:) Var det han som fant henne til slutt?
Peers Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Så bra det endte godt! Litt av en dag for dere... Flinke Nirm
Nirm Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Nei. Han mista sporet etter en stund. Så snudde vi og dekket en del av terrenget tilbake mot bilen, og da stod dusteschäfer ved bilen.... (Men i dag er ikke dagen for rasjonell tenkning akkurat...).
Artemis Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Bra hun kom til rette! Litt vel mye på en dag ja! Har forøvrig faktisk rodd regatta på Tunevannet
ida Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Så fint at hun fant seg selv, etter hvert. Men dere, jeg skjønner at Mikkel (Nirm?) har opplevd mer enn nok i dag. Det er kanskje en idè å dele disse opplevelsene med oss alle, eller la være å nevne dem i det hele tatt... Ellers blir dette en tråd for noen helt spesiellt innvidde og det er litt snålt.
Wanderlust Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Så fint at hun fant seg selv, etter hvert. Men dere, jeg skjønner at Mikkel (Nirm?) har opplevd mer enn nok i dag. Det er kanskje en idè å dele disse opplevelsene med oss alle, eller la være å nevne dem i det hele tatt... Ellers blir dette en tråd for noen helt spesiellt innvidde og det er litt snålt. Det står jo i en egen tråd under sykdom og helse da
ida Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Det står jo i en egen tråd under sykdom og helse da Sorry, skal skynte meg å lese med èn gang. God bedring, hvis det er på sin plass!
Wanderlust Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Sorry, skal skynte meg å lese med èn gang. God bedring, hvis det er på sin plass! Går nok bra skal du se
ida Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Sånn tråkker man midt i salaten fordi man ikke følger med. Kondolerer med Bogar og unnskyld for at jeg var så rask på tastaturet.
Renate A Skrevet 28. Juni 2007 Rapporter Skrevet 28. Juni 2007 Fy flate for en dag da... Godt madammen fant ut at hun skulle gå til bilen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar