Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny valp og "ny" rase!


mowgli

Recommended Posts

I dag henter jeg min nye valp! :icon_fun:

Etter 15 år med Collie falt valget på en Schäfer igjen. Gleder meg som et barn til å hente klumpen i kveld og er litt spent på hvordan den blir mottatt sv Colliegjengen hjemme.

Valpen er 11 uker og skal hete AC/DC High Voltage - slik er det å ha (nesten) tenåringsgutter i huset, men til daglig skal den hete AC. Bilder kommer nok i løpet av helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :P Blir spennende med "ny" rase! Lykke til!

Takk takk! Har hatt en del Schäfere før, men det begynner å bli skrekkelig lenge siden. Blir utrolig spennende!

Nirm: Han er ikke fra en registrert kennel men far er Pinjadalens Cevin (svensk hund) og mor er Trolltindens Steffi. Tror det er en en god kombinasjon fra bra linjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner!

Nå er vi kommet vel hjem og gud for en herlig og robust valp. Han sa ikke et pip i bilen hjem og tok seg og en liten høneblund på vegen. Han kastet opp bittelitt akkurat da vi var fremme men ellers gikk alt veldig bra. Han dilter i hæla på meg hele tiden og viser null interesse for colliegjengen som gjerne vil hilse på han gjennom grinda på kjøkkenet. Han tør vel opp etterhvert tenker jeg.

Men her kommer et par bilder som lovet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...