Gå til innhold
Hundesonen.no

Karakterer...

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Hvordan ble deres karakterer for halvåret som gikk nå? Fornøyd? Snittet?

Jeg er iallefall stråååålende fornøyd! :rolleyes:

Skrevet

Hmm, er vel ganske fornøyd ; D

Noen som kunne vært litt bedre men ; /

Fikk vel 3,9 eller noe i snitt :)

Det er lite ! I 8 kl hadde jeg 4,6 i snitt liksom :P

Skrevet

Jeg er IKKE fornøyd! VGS (videregående skole) var MYE lettere gitt... Men venter fortsatt på resultat fra de tre siste eksamenene, så kan jo håpe de gikk bedre enn de to første <_<

Skrevet

Jeg er fornøyd med karakteren i ett fag! Fikk 6'er! Aldri hatt en 6'er i mitt liv også får jeg en på arket liksom! :) Men ellers så var ikke karakterene verdt å se på engang..

Skrevet

Ikke fått karakteren enda (jepp karaktereEN). Kommer ikke før 5 juli. Men jeg har bestått på arbeidskravene/innleveringene og bestått praksisen og vel så det så jeg er fornøyd. Skal jeg tippe karakter så tipper jeg C, som er helt greit det. Går på høgskole :)

Skrevet

Sånn passe fornøyd- enig i at vgs var SYKT mye lettere enn universitet.. Jeg er fornøyd utifra hvor vanskelig studiet er, men ikke særlig fornøyd med karakteren i seg selv. Det går seg vel til etterhvert og, men det er jammen mye mer krevende enn det man tror å studere ja:p

Skrevet

Standpunktkarakterene er jeg fornøyd med, det samme med muntligeksamenskaratkeren. Skriftligeksamenskrakterene har jeg ennå ikke fått. Går siste året allmennfag for de som lurte

Skrevet

Endte med 4.1 i snitt gitt :) er meget fornøyd egentlig, eneste er vel 3'ern i matte som godt kunne ha vært en 4'er og 4'ern i engelsk skriftig som virkelig burde ha vært en 5'er (gikk ned)

Skrevet

Jeg fikk faktisk A på alle eksamner i år! Så jeg er veldig veldig fornøyd :) Nå kan jeg ta en vel fortjent ferie helt til høsten 2008 :P

Jeg går forresten på Universitetet i Stavanger

Skrevet

Jeg har dette året gått helse - og sosial vk1, barne - og ungdomsarbeiderfag, og har nå fått kompetansebevis på de to siste årene. Det vil si at jeg nå sitter her med 18 karakterer jeg er strålende fornøy med --> tre 4`ere, syv 6`ere(to av dem i eksamen), og resten 5`ere. Nå er jeg stolt av meg selv, og bør klare å komme inn på skolen jeg vil gå på neste år :):P

Guest Christine
Skrevet

Jeg fikk et snitt på 3.6 jeg!

Tror det var 2'eren i matten og de 5 treerne som trakk meg ned! :)

Guest Just me!!
Skrevet

Fikk 3 i heimkunnskapg, GRRR! Eneste 3'ern da, resten firere og.. 2 eller 3 femmere. :) Gikk opp i flere fag, og ned i ett.

Skrevet

Fikk et snitt på 4,75 denne gangen, og synes det er helt ok.. :P

Jeg fikk forøvrig to 6, tre 4 og seks 5, samt en 3 (kjemi).

Jeg fikk fem eler seks i alle avgangsfagene bortsett fra kjemi denne gangen, så det er jeg jo fornøyd med mht. at jeg har vært særdeles slapp i år.

Jeg fikk forøvrig igjen eksamen i dag, og fikk 5 :P Strålende fornøyd! Tysk B-språk skriftlig.

Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med karakterene. De kunne vært bedre, men det er fordi jeg ikke er muntlig nok i timene. I alle avgangsfagene fikk jeg 5, bortsett fra i engelsk hvor jeg fikk 4(p.g.a feiltolking av oppgave på tentamen som resulterte i en 3'er). Jeg fikk en 6'er, i gym, og det er jeg veldig fornøyd med(har teori og egentrening).

Skrevet

Jeg fikk 5 i alle fag, så da ble snittet 5. Er veldig fornøyd med det :P Jeg går første året på media og kommunikasjon :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...