Gå til innhold
Hundesonen.no

Karakterer...


Guest Christine

Recommended Posts

Jeg er IKKE fornøyd! VGS (videregående skole) var MYE lettere gitt... Men venter fortsatt på resultat fra de tre siste eksamenene, så kan jo håpe de gikk bedre enn de to første <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått karakteren enda (jepp karaktereEN). Kommer ikke før 5 juli. Men jeg har bestått på arbeidskravene/innleveringene og bestått praksisen og vel så det så jeg er fornøyd. Skal jeg tippe karakter så tipper jeg C, som er helt greit det. Går på høgskole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn passe fornøyd- enig i at vgs var SYKT mye lettere enn universitet.. Jeg er fornøyd utifra hvor vanskelig studiet er, men ikke særlig fornøyd med karakteren i seg selv. Det går seg vel til etterhvert og, men det er jammen mye mer krevende enn det man tror å studere ja:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk faktisk A på alle eksamner i år! Så jeg er veldig veldig fornøyd :) Nå kan jeg ta en vel fortjent ferie helt til høsten 2008 :P

Jeg går forresten på Universitetet i Stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dette året gått helse - og sosial vk1, barne - og ungdomsarbeiderfag, og har nå fått kompetansebevis på de to siste årene. Det vil si at jeg nå sitter her med 18 karakterer jeg er strålende fornøy med --> tre 4`ere, syv 6`ere(to av dem i eksamen), og resten 5`ere. Nå er jeg stolt av meg selv, og bør klare å komme inn på skolen jeg vil gå på neste år :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et snitt på 4,75 denne gangen, og synes det er helt ok.. :P

Jeg fikk forøvrig to 6, tre 4 og seks 5, samt en 3 (kjemi).

Jeg fikk fem eler seks i alle avgangsfagene bortsett fra kjemi denne gangen, så det er jeg jo fornøyd med mht. at jeg har vært særdeles slapp i år.

Jeg fikk forøvrig igjen eksamen i dag, og fikk 5 :P Strålende fornøyd! Tysk B-språk skriftlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske fornøyd med karakterene. De kunne vært bedre, men det er fordi jeg ikke er muntlig nok i timene. I alle avgangsfagene fikk jeg 5, bortsett fra i engelsk hvor jeg fikk 4(p.g.a feiltolking av oppgave på tentamen som resulterte i en 3'er). Jeg fikk en 6'er, i gym, og det er jeg veldig fornøyd med(har teori og egentrening).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...