Lillemus Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 Hei! Hentet nurket mitt når hun var 12 uker, så har ingen "minivalpebilder", men her er noen i hvertfall. (Hvis jeg får til å legge de ut) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 Border Collie valpen min Ozzy - 9 dager gammel 9 uker kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemne Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 9 uker kanskje? Neida, han er bare 9 dager på bildet Han er født 20. August Fikk han på fredag, så dette bildet er tatt av de som hadde han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 Neida, han er bare 9 dager på bildet Han er født 20. August Fikk han på fredag, så dette bildet er tatt av de som hadde han. Å ja, synes bare han så litt eldre ut enn 9 dager jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemne Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 Å ja, synes bare han så litt eldre ut enn 9 dager jeg Mulig du har rett...kan ikke si det for sikkert, siden jeg ikke har tatt de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 Mulig du har rett...kan ikke si det for sikkert, siden jeg ikke har tatt de selv. Jeg synes også han ser eldre ut, med tanke på at øynene er så åpne... Men nydelig var han i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 6,6 mnd: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 7. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2007 Min valp: Og et par andre fra kullet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 9. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2007 Korthårscollien Jennie som kom fra Finland til Norge denne uka. Dessverre, dessverre ikke min.. med tante Likka: med mamma Saga og pappa Kalle: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 11. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2007 *Sukk* Belger valper... Her er et bilde av forrige hunden som valp. Blanding av Amerikansk Akita og Border Collie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maayjee Skrevet 12. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2007 Så mang nydelige valper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FoxyFish Skrevet 24. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2007 ååå, så mange fine bilder! Gleder meg til å hente mitt lille barn i januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tzigan Skrevet 25. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2007 Og her kommer noen bilder av Borzoi valper, som er ute og koser seg i den store verden (hagen)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 26. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2007 Peneste bebiene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 26. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2007 Fant frem fire bilder ifra når vi besøkte Decoy og de andre valpene i det kullet 7 uker gamle. Søsteren til Decoy: Decoy tyner ene søsteren sin. Hun var, og er, helskjønn: Jah, hvem som er hvem er aner jeg ikke. Jeg tror det er Decoy som står til høyre, broren hans som ligger og så en av søstrene hans til venstre. Decoy med en tørket måsevinge: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 28. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2007 *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silky92 Skrevet 30. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2007 Nomminj (L) *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Valper hos Tiakaro, som forøvrig eier faren til Villa. Etter Anakin Skywalker Jedi Des Romarins De Mayerling og Bh Sl Ch Tip Top Coco Chanel Des Romarins De Mayerling (litt av noen navn, puh) Tiakaro's Diza Versace Tiakaro's Dea Dior og min Yrja som syntes valp smakte godt "onkel" Birk vil ikke være med på bilder (vi skulle sammenligne tan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 åh, så nusselige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Vakre Diza... komme til stavanger takk!! *flørte litt med Thor* Og fineste faddertantebarnet, jeg ser hun allerede er nøye på det søte uttrykket sheltiene skal ha, kikker VELDIG nøye på valpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Så søte Får helt vondt av å se på denne tråden jeg! *vil ha valp, vil, vil, vil!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Vakre Diza... komme til stavanger takk! *flørte litt med Thor* Og fineste faddertantebarnet, jeg ser hun allerede er nøye på det søte uttrykket sheltiene skal ha, kikker VELDIG nøye på valpen Klart, hun måtte se om den hadde mandelformede øyne Diza blir hetende Imelda hvis hun kommer dit hun er tenkt pr.d.d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 så utrolig herlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Valpen vår Lindsay da hun var 5 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 åhh.. blir skikkeli valpesyk her jeg sitter, har lyst på ALLE sammen Noen bilder av Aron som valp 12 uker, sommeren 1998 (litt dårlig kvalitet): som jeg savner denne fantastiske hunden Morgenen etter vi hentet ham Første gang vi badet ham Legger ved noen valpe bilder av Bono sommer -06, 6 uker gammel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar