SoppenCamilla Skrevet 17. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2007 Normale Lill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 11. November 2007 Rapporter Share Skrevet 11. November 2007 Så fine bilder av gutten... jeg vil også ha nytt kamera.. hmpf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 11. November 2007 Rapporter Share Skrevet 11. November 2007 Så fiin hund ;D! Sikkelig søt! Digger der *slappe av bildet =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Jeg vil ha nye bilder. Nu. (Så kan det bli litt andre enn bare bilder av meg der... hmfg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Haha, Lill, jeg så ikke at du hadde etterlyst bilder. Vel, her er nye bilder, fra i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Baghera og Shere Kahn er søte Veldig fine bilder. Særlig de hvor han løper rett mot deg med tunga ut av munnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Haha, takk! ^^ Er det noen gang han IKKE har tunga ut av munnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Fine bilder av fine vofsen. Savner kampelgen litt, jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elins_70 Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 En stor bulle i "fri flyt" over marka - det er et herlig syn Nydelig bikkje! Skulle gjerne latt min Kompis leke med han hvis vi bodde nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Fine bilder av fine vofsen. Savner kampelgen litt, jeg da.... Ikke si det her til noen, men det ER Perle! Ho har felt geviret for vinteren, men er litt flau over det, så ho poserer som Baghera. En stor bulle i "fri flyt" over marka - det er et herlig syn Nydelig bikkje! Skulle gjerne latt min Kompis leke med han hvis vi bodde nærmere. Ja, det hadde vært gøy. Kanskje det kommer en utstilling eller noe i nærheten av deg en gang. Da kan vi få til det, veit du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Nydelige bissevovver og pus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 åhhh så nydelig hund!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 30. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2008 Nydelige bissevovver og pus åhhh så nydelig hund! Tusen takk! Fler bilder fra i dag! Jeg mistenker at han har blitt bitt av en mongo-basill, sånn at han ser mongo ut på stort sett alle bildene. :closedeyes: Kaldt skjell. Heia svart-hvitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Veldig flotte bilder! Og hund da! Han kom veldig bra frem på de grå steinene og brygga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Fineste bullegutten jo Kule bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Takk begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar