Gå til innhold
Hundesonen.no

Bogar til veterinæren

Nirm

Recommended Posts

Tusen takk for fine ord.

Nå er det ufattelig tomt og stille i huset, enda jeg har to store hunder til. Så lille Bogar var den som lagde livet ofte. Han var pigg nesten helt til det siste. I helgen var det full fres på tur i skogen. Det er slik jeg vil minnes han. Som på bildet over i tråden, ikke de siste dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så ufattelig trist! Men det var nok til det beste... :)

Lille Bobo, sjarmtrollet, bråkebøtta, og koseklumpen!

Vi har hatt mye moro sammen, du, Bogar, jeg og Blitz. :icon_fun:

Som alle turene til Sverige på div utstillinger, med soving i bilen med bråkete naboer, eller når Bogar bestemte seg for at han eide baksete og Blitz satt som en flis i ene enden. Nå tenker jeg Bogar bjeffer og springer så mye han bare orker, sammen med alle hundekompisene sine!

Trøsteklem fra Inga og jentene... :hyper:

Vi snakkes!

Rakk aldri å bli kjent med Bogar, men han hørtes ut som en fin gutt. Sitter her å feller en tåre for deg nå Mikkel. Dette var uendlig trist å høre.

Klemmer sendes fra Son

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig trist..men du virker som en fornuftig og snill person, så jeg er helt sikker på at hunden din hadde det godt da han levde. du får kose deg med minnene og de andre hundene dine. ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer!

Det er ikke ord for et sånt tap.Jeg ønsker deg alt godt,og trøsten jeg kan gi deg er at de andre hundene vil være der for deg.Så gled deg over dem,og så vil Bogar sikkert følge dere uansett hvor dere er.

Hvil i fred..

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...