Gå til innhold
Hundesonen.no

Valg av domene

borderen

Domene  

26 stemmer

1. 1. Hvilke av disse domenene burde jeg velge til siden min (link i signaturen)?

• lphund.com
      7
    • borderen.com
      5
    • hundensweb.com
      1
    • gjeter.com
      14

Recommended Posts

går for gjeter.com. lp ++ går igjen så mange ganger at det blir vanskelig å holde orden på alle de sidene. Lpliv, lpnorge, lpringen osv osv

m'm.. derfor jeg er litt betenkt på den. Eneste er at noen kjente av meg har gjeterhund.com og gjeterhunden.com...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

jeg ville valgt hundeweb i steden for hundensweb, syns det er litt tungvindt å si... Men det er det jeg ville gått for. Det er så mange lp-sider at man husker ikke hvem som har hvem. Gjeter hunder er ikke min kopp med te, derfor vet jeg ikke om det er et utbredt navnevalg (men personlig syns jeg det er litt kjedelig). Borderen begrenser litt når du har flere raser..

Det var mine 5 cents..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville valgt hundeweb i steden for hundensweb, syns det er litt tungvindt å si... Men det er det jeg ville gått for. Det er så mange lp-sider at man husker ikke hvem som har hvem. Gjeter hunder er ikke min kopp med te, derfor vet jeg ikke om det er et utbredt navnevalg (men personlig syns jeg det er litt kjedelig). Borderen begrenser litt når du har flere raser..

Det var mine 5 cents..

hundeweb.com er opptatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...