AllStar Skrevet 17. Juni 2007 Rapporter Skrevet 17. Juni 2007 Hei Har vært her en liten stund, men kan da presentere meg Jeg er da en jente på 16 år.. Har 3 hunder og 1 katt Hundene er da Jämthund, Engelsk Setter og en blanding ( vorster og engelsk setter) Elsker de over alt på denne jord < 3 Alle 3 brukes til jakt.. Er nok en liten sosekopp, som egentlig går med tankene en helt annen plass en der jeg egentlig skal ha dem Henger mye med venner, hører altfor mye på musikk og sitter egentlig for mye på pc'n... Til høsten blir det da vidregående skole.. Aner ikke hva jeg skal bli men Vansklig å ta det valget når man er 16 ; / Men men... Hmm, det var litt om meg i korte trekk
Aina&Kaizer Skrevet 18. Juni 2007 Rapporter Skrevet 18. Juni 2007 Hei på deg og velkommen. Går det an å høre FOR mye på musikk?
AllStar Skrevet 18. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juni 2007 Hehe, ja, hører på musikk i søvne også går musikk 24/7
Cezaree Skrevet 19. Juni 2007 Rapporter Skrevet 19. Juni 2007 halla Ulling;) og tl deg som sa det: ja, det går faktisk ann å høre For mye på musikk, men jeg tror nok bare det er Ulrikke som får det til;) hehe
AllStar Skrevet 19. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juni 2007 Haha, ja, du har et poeng der Er nok bare jeg som får det til
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar