Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i Haugesund?


Recommended Posts

Nå har jeg snart sommerferie! :icon_fun: Så jeg regner med at det er flere som også slutter på skolen denne uka? Så jeg lurte på om noen vil møte opp på et lite hundetreff på Torsdag eller Fredag? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må vi! Jeg tenkte på Kringsjå jeg da. Sist vi var der (En lørdag) Så var det ikke ei sjel der. Så da tror jeg ikke at at det er så mange en fredags formiddag/ettermiddag. Så kan vi ha med oss kjeks og kose oss også! :lol:

Men om det er noen andre så har andre forslag så. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må vi! Jeg tenkte på Kringsjå jeg da. Sist vi var der (En lørdag) Så var det ikke ei sjel der. Så da tror jeg ikke at at det er så mange en fredags formiddag/ettermiddag. Så kan vi ha med oss kjeks og kose oss også! :lol:

Men om det er noen andre så har andre forslag så. :D

Høres kjempe flott ut :icon_fun: Så var det denne stedsansen min da :rolleyes: Hvor er det? :lol:

(Åja, jeg har hørt om det, men....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det meg med mine forklaringer da.. :lol: Først så må du komme deg opp til toppen av den store baken med de "antennene" på toppen. Haha. :D Den store bakken er på solvang, ved en bohus butikk og løyten lys. Men vi kan jo plukke deg opp på veien da. Tar ei go stund å gå opp ditt. Og det er masse trafikk der. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med, vi skal til haugesund å HD røntge han denne uken så kanskje vi kan ta det på fredagen da...? Da kommer jeg jo med noe dopet hund, men han kvikkner fort til han, så det går sikkert helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke på lørdagen. Men om dere syns det passer bedre da, så må dere jo bare ha treffet på lørdagen! Men det går fint med oss 3 også da. Noen som har noen forslag til hvor vi kan dra? Kringsjå er en flott plass, men andre forslag tas jo også imot. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...