Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunder reddet ut av glovarm bil


Tonje

Recommended Posts

Huff, skal man absolutt ha hund i bil så må man sørge for å få et godt ventilasjonsanlegg som går når eieren er vekk, disse får man for rundt 5000-10000kr men det er bedre enn en død hund.

- - -

Nei, det er ikke snakk om vanlig ventilasjons anlegg, men dedikerte luft inntak til bagasjerom/"bak-i-bilen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er bra at eieren ble anmeldt for dyreplageri. Du tenker ikke langt dersom du lar hundene dine stå i i en bil midt i solsteiken - og i tillegg ikke har vinduene åpen! :shocked: Og når det går så langt at politiet må rykke ut for å redde hundene, da er det ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan man forvente - når man til og med på hundeutstilling, for og av hundefolk, må opplyse om at hund ikke hører hjemme i bil i solsteken hele sommeren gjennom og bileiere til stadighet blir etterlyst...

Nettopp.. Irriterte meg grønn på NKK Drammen over gjentatte advarsler.. Hundefolk sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra at det gikk som det gikk :ahappy: Er det forresten noen som har fått mail fra Canis de siste dagene, og sett hvordan temperaturen fort kunne bli i en bil? Jeg har aldri latt bikkja være igjen i bilen alene mer enn 5 minutter om sommeren, og etter å ha fått den informasjonen kommer jeg aldri til å gjøre det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...