Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du noen gang funnet opp noe?


MegaMarie

Recommended Posts

Jeg har alltid dagdrømt om at jeg har funnet noe opp. Eks en gang jeg ikke hadde så mye balsam spray igjen så tok jeg alt mulig hår ting i balsam sprayen og dagdrømte at jeg lagde verdens beste hårspray. Hehe. Jeg hadde shampoo, volumspray, resten av balsamsprayen og rette krem før krøllete hår.

Jeg prøvde å bruke den en gang jeg skulle sove med fletter men resultatet ble rett vått hår dagen etter (sikkert på grunn av rette kremmen).

Slik gjør jeg ofte.

Men jeg har faktisk funnet opp en frisyre.Skal se om jeg får ta bilde av den en gang :icon_redface:

Har du funnet opp noe eller noen du kjenner og hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant opp mye som liten, ikke mye med suksess for å si det sånn :blink:

Husker ikke mye av det, og det var bare teite og unødvendige ting:

- Rekk-opp hånd (så man slapp å rekke opp hånda i timen :rolleyes: )

- Håndhilser (jada, man gjør mye rart når man er liten)

- eget klesmerke (laget av plastikksekker)

Det er nok en hel haug, men det er så mye rart, og har rett og slett glemt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker vi lagde "parfyme" da jeg var liten :rolleyes:

Ellers har jeg jo "funnet opp" x antall av mine egne hårsveiser oppigjennom.. Har 2 venninner som klipper, så jeg tegnet og forklarte og de fikk klippe og styre :blink:

Eksempel ligger her, det er vel en av de mer drastiske forandringene.. De fleste andre har gått mer gradvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker vi lagde "parfyme" da jeg var liten :rolleyes:

Hoho, det gjorde jeg også! Roseparfyme var vel den mest populære. Det var ikke like populært blandt foreldrene våre kan jeg huske, spesielt når det lå i noen uker/mnd. og ble skikkelig råttent, urk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, det gjorde jeg også! Roseparfyme var vel den mest populære. Det var ikke like populært blandt foreldrene våre kan jeg huske, spesielt når det lå i noen uker/mnd. og ble skikkelig råttent, urk...

Det gjorde jeg også.. Gikk å plukket roseblader som lå rundt i bedene til naboene og noen gang tok jeg fra blomstene også, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...