Tine Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 Som mangen vet så har siden vært nede en god stund. Men når er den oppe igjen, men en del nytt, samt masse info om valpen jeg venter Vil komme bilder og masse annet men er ikke ferdig... Det er og noen små feil på siden men det vil bli rette bla : iframe ligger litt utenfor i FF og så blir det noen rare tegn på forsiden i ff men dette SKAL endres etterhvert Siden skal etterhvert kunne vises like godt i IE samt FF men holder på som sagt Vil du bli linket så si i fra for jeg har kodet siden helt på ny og en del linker mangler nok dessverre :glare:
Tine Skrevet 14. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2007 Takk for det Vært en del jobb med den denne gangen da jeg har kodet alt på nytt osv.. Men den kommer seg, kommer galleri osv snart
Peers Skrevet 14. Juni 2007 Rapporter Skrevet 14. Juni 2007 Er det bare jeg som har problem med at æ/ø/å vises som spørsmålstegn i all teksten på forsiden? Ellers er siden kjempefin!
Shilamon Skrevet 14. Juni 2007 Rapporter Skrevet 14. Juni 2007 ikke noen spørsmålstegn på meg:) fin side, men skriften var litt liten så den ble vanskelig å lese (iallefall på min maskin)
Tine Skrevet 14. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2007 Noe galt i FF med ÆØÅ står lenger oppe prøver å fikse det Men må ta litt og litt xD Snart lage lay så begge to er med på tenkte jeg
Tine Skrevet 20. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juni 2007 Nytt galleri av Beauty fra 1 dag til 2 uker på siden
borderen Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Skrevet 27. Juni 2007 Du lager virkelig veldig fine layout'er! Likte ikke så godt den lilla, så dette syntes jeg var veldig flott. Har ingen ting å pirke på desverre (?!)
Peers Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Skrevet 27. Juni 2007 Veldig fin layout Er enig med bcAmira, liker denne bedre enn den forrige!
Tine Skrevet 27. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2007 Takk nja likte den lilla helt ok, men ble litt lei den Godt med ny etterhvert xD Helga besøker jeg Beauty så bilder vil komme
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar