Gå til innhold
Hundesonen.no

Enda en navnetråd


Henriette

Recommended Posts

da har jeg nettop henta en liten valp som skal vere her på "for" på ubestemt tid.-

Er en BC hanne.

Har fått to navn jeg liker veldi godt og det er Onyx og Gorm.

Han er en langhåret BC hanne, sort hvit. *kommer bilde*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onyx! Er ikke det navnet på en diamant eller sten??? Nydelig navn hvertfall, ikke så vanelig tror jeg??

Onyx er også navnet på en pokemôn! ja, jeg var skikkelig pokemôn-fan for noen år tilbake..:)

Veldig fint navn, Onyx. Tror det hadde passet fint til en BC :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som har en lang historie som Wendy-leser (for noen år siden:p), og derfor bare ser for meg en hest når jeg tenker Onyx? Fint navn, men synes kanskje det passer enda bedre på mange andre raser enn BC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som har en lang historie som Wendy-leser (for noen år siden:p), og derfor bare ser for meg en hest når jeg tenker Onyx? Fint navn, men synes kanskje det passer enda bedre på mange andre raser enn BC.

Den sorte hingsten til Gunnar Thorn?? :) *fnis* var en aktiv wendy leser når jeg var mindre :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som har en lang historie som Wendy-leser (for noen år siden:p), og derfor bare ser for meg en hest når jeg tenker Onyx? Fint navn, men synes kanskje det passer enda bedre på mange andre raser enn BC.

Aah, han husker jeg! Peneste hesten i Wendy :)

Enda på Onyx vi :P

Han reagere fint på navnet og ser ut til å vere førnøyd :P

Det var bra :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sorte hingsten til Gunnar Thorn?? :) *fnis* var en aktiv wendy leser når jeg var mindre :icon_redface:

Jeg tenker også på hesten Onyx eller en pokémon når jeg hører navnet. :P

Men egentlig var det jo et pent navn da.. :P

Aah, han husker jeg! Peneste hesten i Wendy :P

Det var bra :P

Hihi, det var godt det ikke bare var meg! Fiineste dressurhesten *ler*. Fint navn uansett, lykke til med bebisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint navn!

Leste også litt wendy men det er for bare noen år siden, husker ingen Onyx.

Caroline du må da ha kjempe mange pene navn på lager. Munin og Onyx har jeg hørt som du har funnet.

Når hund nr 2 kommer (om mange år) så skal jeg spørre deg!

Hvor har du alle navnene fra egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint navn!

Leste også litt wendy men det er for bare noen år siden, husker ingen Onyx.

Caroline du må da ha kjempe mange pene navn på lager. Munin og Onyx har jeg hørt som du har funnet.

Når hund nr 2 kommer (om mange år) så skal jeg spørre deg!

Hvor har du alle navnene fra egentlig?

:icon_redface: Vel, jeg har vel på en måte navn som en liten "hobby", hehe.. Alltid interessert meg for det :) Elsker å søke opp etter betydning og sånt. Litt nerd jeg tror jeg, hihi.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er gøyt men har mistet interessen litt siden ingen bruker navn som jeg finner, hehe.

Har funnet et navn som jeg syns var veldig fint til min neste papillon da: Alania som betyr Lille rock på fransk. Hihi

Ps: Har du noen bra navne sider med betydning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...