Peers Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Takker igjen for en fin tur! Selv om jeg fremdeles beklager snusmumrikken min sine forsøk på å være casanova for Lita, med sine mer eller mindre uheldige flørteteknikker. Håper det blir ny tur snart! Legger ut noen bilder fra i dag, kommer til å legge ut disse og resten på hjemmesiden senere: Snusmumrikken ja... Æsj, æsj, æsj... *grøsse* Tequila graver etter gull! Og her har vi pen Lita sammen med håpløs Casanova Orry er sliten nå, men det er vel ikke så rart når man skal holde tritt med de fine damene hele tiden
Marianne Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Se der ja! Fine bildene! Syns Orry klarte seg finfint jeg.. Takk for turen, vi er snart klare for en ny en Jeg var da så utrolig rutinert fotograf idag at jeg tok med kamera, men det pleier ofte å lønne seg å ha batteriet I kameraet ikke i laderen.... <_<
Guest Just me!! Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Så flotte bilder, det så kjempekoselig ut. Ble dere mange?
turbogutten Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 ja *kremt* da så vi hvor lenge jeg husket att det var treff i dag Fine bilder da
-Vilde- Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 takk for en fin tur! fant ut at grunnen til at Aysha ikke vill være med var en liten betennelse i poten stakkar...men men hun overlever, lille bølla mi<3 Hehe glemte du at det var treff? uff da
Maria Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 åh.. Så koselig ut! Jeg MÅ være med på treff en gang. *sutre over alt for mye jobb og bikkje med løpetid*
Irenen Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 Ja, var koselig Og nå har jeg endelig fått registrert meg her jeg også. -Irene og Luna
Marianne Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 Ja, var koselig Og nå har jeg endelig fått registrert meg her jeg også. -Irene og Luna Det var på tide Legg ut bilder da!
Caroline Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 Må seriøst komme med på et av treffene deres (må bare kælve først, hehe) Ser så koselig ut! Men hva pokker var de ekle larvene? Frysninger fremdeles!
Irenen Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 Bildene kommer, foreløbig er de bare på facebook. Men skal prøve å huske å fikse det imorgen! Nå er jeg for trøtt
Marianne Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Skrevet 12. Juni 2007 Bildene kommer, foreløbig er de bare på facebook. Men skal prøve å huske å fikse det imorgen! Nå er jeg for trøtt Hmm.. Prøve å finne deg der inne da
Turnip Skrevet 13. Juni 2007 Rapporter Skrevet 13. Juni 2007 Så fine bilder! Ser ut som dere hadde en fin tur, neste gang skal jeg være med på sonetreff jeg også. Mike hadde syns det var morro tipper jeg.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar