Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil trene lp noen kvelder i uka med meg og Turbo?

turbogutten

Recommended Posts

Skrevet

Ja som dere sikkert skjønner lurer jeg på om noen her inne har lyst på treningskamerater en-to ganger i uken? spesielt denne uken å neste :icon_cry: Jeg å Turbo er meldt på NKK Trondheim og er laangt fra bra nok forberedt

Så hvis noen bor i nærheten av tveita eller i t-bane avstand unna og vet om ett fint sted å trene er det bare å hyle ut!

*spentspent* :D

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Vi kan sikkert bli med, vi trenger trening vi også. Snart konkurreringer :icon_cry:

Bor i Oslo, ved Skøyen, så burde gå greit å finne et sted å trene?

Skrevet

kanskje Hovseter?? det er en parkeringsplass rett ved husebyleiren (gardeleiren). Vet at oslo hundeskole er der noen dager så jeg kan prøve å finne ut hvem dager de er der??

Skrevet

Denna uka kan jeg bare trene på kvelden, tidligst i 7 tida. Men det er vel greit så lenge det er så varmt eller? Skal vi trene i mårra?

Hvor på hovseter da? Kan jeg gå av på hovseter t-bane?

Skrevet

Jeg vil gjerne så sent som mulig hehe, så etter 7 passer bra :icon_cry: Kan godt trene i morgen jeg iallefall men aner ikke om oslo hundeskole har treninger der i morgen.. vi burde kanskje finne ett alternativ til hovseter å? på hovseter går du av på t-bane stasjonen og følger garde gutter hehe det gjorde jeg :D men vi kan jo møtes på t-bane stasjonen isåfall..

Skrevet

Gardeleieren på Hovseter passer meg ypperlig, har gangavstand dit :icon_cry: Har tilbrakt maaaaaaaaaaaaaange timer bak der når jeg trente med den klubben som hadde det stedet før ;)

Det er ikke så langt å gå fra banen dit :D

Skrevet

Hovseter er greit for min del, hvis vi møtes ved t-banestasjonen :icon_cry: Er ikke sååå kjent der...

Vi kan sikkert være med hvis det blir noe i morgen, men vet ikke helt hvor motivert bikkja kommer til å være. Vi skal på skogstur og badetur i morgen, så han er antakelig ganske sliten når kvelden kommer. Men vi får se an formen hans :D Jeg vil i hvert fall gjerne være med!

Skrevet

Hei jeg er ny her :icon_cry:

Hadde en litt uheldig episode i helgen, den ene hunden min ble angrepet. Hadde det vært mulig å komme å se på dere evt bli med å trene litt? (må se ann hevelsen på benet) han trenger å se noen snille hunder :D

Turbo: vi gikk sammen med deg på bronsjemerke kurs på OH, husker du oss?

Skrevet

men uansett om de er der eller ikke så går det ann å trene litt lenger bort der, det kryr av parkeringsplasser der :icon_cry:

Møtes ved banen ca 20?

Og selvfølgelig er det bare å komme! :D

Skrevet

Jeg ser an formen på bikkja, mulig vi dukker opp. Men ser for meg at han er lite treningsvillig etter noen timer i skogen med lek og moro... Om vi ikke kommer, så er vi gjerne med neste gang :icon_cry:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...