Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjett blandingen - til alle!

vipsen

Recommended Posts

Skrevet
Vel, jeg kan jo la deg få riktig på denne. Hun er 75% kh chihuahua og 25% coton de tulear. Hard to see that one :wub:

Jeg greier aldri stave sånne!

men det hadde jeg ALDRI trodd.. hun ser jo ut som en reinraset chi spør du meg.. :wub:

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Jeg greier aldri stave sånne!

men det hadde jeg ALDRI trodd.. hun ser jo ut som en reinraset chi spør du meg.. :wub:

De fleste tror det ikke. Og jeg heller trodde ikke hun skulle bli sånn, så jeg og oppdretter ble en smule sjokkerte. Vi trodde at de skulle få litt mer pels, og ligne mer på mora som er 50/50.

Skrevet
Japansk spisshund?

Nei ikke japansk spisshund heller:) pelsen til faren`s rase kan rekke ned til bakken:p

Skrevet

Sham:Bichon havanaise?? (men de veier vel ikke så mye som 10 kg??)

Puli har pels helt ned til bakken og veier ca 10 kg, men da burde vel valpen hatt betraktelig mere krøller??

Skrevet

Nope ingen av dem heller.. :icon_confused: er ganske rett pels, ikke noe krøller:) er egentlig rart han ikke har fått noe mere pels:p

Skrevet
Nope ingen av dem heller.. :icon_confused: er ganske rett pels, ikke noe krøller:) er egentlig rart han ikke har fått noe mere pels:p

Og ingen terrier?

Tenkte litt på tibetansk terrier men...

Skrevet

rasen har nedover ører:) pleier å være litt mørkere på enden vist. nær slektning av asiatiske raser:D var kanskje litt vanskelig den.. den har 2 navn (korte navn).. hjelper d??

Skrevet

heheh:P nei ikke d heller:) nei nå har jeg lyst til å si d altså.. hehe :icon_confused: Skal jeg? kan hende faren til Tassen er litt stor da.. men er vel rundt 8-9-10 kg. ble litt usikker:p hihi

Skrevet
har jo fargene til vestgötaspets men tviler på at det er den da golden retriever? husky?

Golden Retriever er riktig :icon_confused:

Så nå ser det slik ut:

Mor: Border Collie og X

Far: Golden Retriever og X

Begge de som mangler er fra Gruppe 5 :icon_redface:

Skrevet
Eneste jeg kommer på som er langhårede, som kan være hvite og svarte og som ikke er terriere er lhasa apso og shi tzu.. Er det ikke dem så gir jeg opp.. hehe..

JAAAAA:) Lhasa apso:) hehe riktig:p

Skrevet
hehe.. men vil vel heller tro den veier 5-6 kg en 10kg :D Fin hund uansett da :icon_redface: hvor i østfold bor dere?

Åja :ahappy: da tok jeg feil:p fin hund ja:D syntes d jeg også:icon_confused: hihi vi bor i Moss:)

• 9 months later...
Skrevet
Synes denne tråden var litt spennede så drar den opp igjen! :rolleyes2:

Det var to blandinghunder på treffet i forrige uke så vi kan da ta dem :)

HUND 1

HUND 2

Jeg vil tippe hund nr 2 er blanding av Tibbe og Papilon?

Enig med @Tatijana. Er det riktig?

Skrevet
Nr 1 har flat og bc og en rase ti så vidt jeg vet.

Nr 2 var riktig, papillon og tibbe :)

Så da hadde jeg ganske rett :rolleyes2: Hva er den siste rasen nr 1 er blanding av da? Syns han har så Schæferaktig fjes.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...