Synnikken Skrevet 18. November 2008 Rapporter Share Skrevet 18. November 2008 Vel, jeg kan jo la deg få riktig på denne. Hun er 75% kh chihuahua og 25% coton de tulear. Hard to see that one Jeg greier aldri stave sånne! men det hadde jeg ALDRI trodd.. hun ser jo ut som en reinraset chi spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 18. November 2008 Rapporter Share Skrevet 18. November 2008 Jeg greier aldri stave sånne! men det hadde jeg ALDRI trodd.. hun ser jo ut som en reinraset chi spør du meg.. De fleste tror det ikke. Og jeg heller trodde ikke hun skulle bli sånn, så jeg og oppdretter ble en smule sjokkerte. Vi trodde at de skulle få litt mer pels, og ligne mer på mora som er 50/50. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 19. November 2008 Rapporter Share Skrevet 19. November 2008 Japansk spisshund? Nei ikke japansk spisshund heller:) pelsen til faren`s rase kan rekke ned til bakken:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 19. November 2008 Rapporter Share Skrevet 19. November 2008 beader collie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antenette Skrevet 19. November 2008 Rapporter Share Skrevet 19. November 2008 cocker spaniel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 19. November 2008 Rapporter Share Skrevet 19. November 2008 Sham:Bichon havanaise?? (men de veier vel ikke så mye som 10 kg??) Puli har pels helt ned til bakken og veier ca 10 kg, men da burde vel valpen hatt betraktelig mere krøller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 19. November 2008 Rapporter Share Skrevet 19. November 2008 Nope ingen av dem heller.. er ganske rett pels, ikke noe krøller:) er egentlig rart han ikke har fått noe mere pels:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 19. November 2008 Rapporter Share Skrevet 19. November 2008 hvilken grp? edit: *tenker hard! MÅ være en rase med enten lengere ører eller oppoverører.. + synes den ser noe strihåret ut(?)* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 19. November 2008 Rapporter Share Skrevet 19. November 2008 Nope ingen av dem heller.. er ganske rett pels, ikke noe krøller:) er egentlig rart han ikke har fått noe mere pels:p Og ingen terrier? Tenkte litt på tibetansk terrier men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 19. November 2008 Rapporter Share Skrevet 19. November 2008 rasen har nedover ører:) pleier å være litt mørkere på enden vist. nær slektning av asiatiske raser:D var kanskje litt vanskelig den.. den har 2 navn (korte navn).. hjelper d?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 19. November 2008 Rapporter Share Skrevet 19. November 2008 Sham: Powder puff?? (men igjen.. Da er den diiiger hvis den veier 10 kg? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 19. November 2008 Rapporter Share Skrevet 19. November 2008 heheh:P nei ikke d heller:) nei nå har jeg lyst til å si d altså.. hehe Skal jeg? kan hende faren til Tassen er litt stor da.. men er vel rundt 8-9-10 kg. ble litt usikker:p hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 19. November 2008 Rapporter Share Skrevet 19. November 2008 Eneste jeg kommer på som er langhårede, som kan være hvite og svarte og som ikke er terriere er lhasa apso og shi tzu.. Er det ikke dem så gir jeg opp.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobra Skrevet 20. November 2008 Rapporter Share Skrevet 20. November 2008 har jo fargene til vestgötaspets men tviler på at det er den da golden retriever? husky? Golden Retriever er riktig Så nå ser det slik ut: Mor: Border Collie og X Far: Golden Retriever og X Begge de som mangler er fra Gruppe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 20. November 2008 Rapporter Share Skrevet 20. November 2008 Eneste jeg kommer på som er langhårede, som kan være hvite og svarte og som ikke er terriere er lhasa apso og shi tzu.. Er det ikke dem så gir jeg opp.. hehe.. JAAAAA:) Lhasa apso:) hehe riktig:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 20. November 2008 Rapporter Share Skrevet 20. November 2008 JAAAAA:) Lhasa apso:) hehe riktig:p hehe.. men vil vel heller tro den veier 5-6 kg en 10kg Fin hund uansett da hvor i østfold bor dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 20. November 2008 Rapporter Share Skrevet 20. November 2008 hehe.. men vil vel heller tro den veier 5-6 kg en 10kg Fin hund uansett da hvor i østfold bor dere? Åja da tok jeg feil:p fin hund ja:D syntes d jeg også hihi vi bor i Moss:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 28. August 2009 Rapporter Share Skrevet 28. August 2009 Synes denne tråden var litt spennede så drar den opp igjen! :rolleyes2: Det var to blandinghunder på treffet i forrige uke så vi kan da ta dem HUND 1 HUND 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottisembla Skrevet 28. August 2009 Rapporter Share Skrevet 28. August 2009 Synes denne tråden var litt spennede så drar den opp igjen! :rolleyes2: Det var to blandinghunder på treffet i forrige uke så vi kan da ta dem HUND 1 HUND 2 Hund 2: har den tibetanskspaniel og chiuaua iseg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 28. August 2009 Rapporter Share Skrevet 28. August 2009 Jeg vil tippe hund nr 2 er blanding av Tibbe og Papilon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriogDiego Skrevet 28. August 2009 Rapporter Share Skrevet 28. August 2009 Hund nr 1 tror jeg er noe med border collie? Hund nr 2 tror jer er pomerian og chi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 28. August 2009 Rapporter Share Skrevet 28. August 2009 Synes denne tråden var litt spennede så drar den opp igjen! :rolleyes2: Det var to blandinghunder på treffet i forrige uke så vi kan da ta dem HUND 1 HUND 2 Jeg vil tippe hund nr 2 er blanding av Tibbe og Papilon? Enig med @Tatijana. Er det riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 28. August 2009 Rapporter Share Skrevet 28. August 2009 Hund nr 1: Schæfer, flat og border collie? Hund nr 2: Tibbe og Papillon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 28. August 2009 Rapporter Share Skrevet 28. August 2009 Nr 1 har flat og bc og en rase ti så vidt jeg vet. Nr 2 var riktig, papillon og tibbe :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 28. August 2009 Rapporter Share Skrevet 28. August 2009 Nr 1 har flat og bc og en rase ti så vidt jeg vet. Nr 2 var riktig, papillon og tibbe Så da hadde jeg ganske rett :rolleyes2: Hva er den siste rasen nr 1 er blanding av da? Syns han har så Schæferaktig fjes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar