Monab88 Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Det er meldt regn, regn og atter regn... Dog sies det at regn i sløret gir et lykkelig ekteskap... (Trøste seg med det man kan) Beklager OT, men fikk du pm'en jeg sendte deg for noen dager siden? Når skal jeg hente Freya i morgen? Regn er det siste jeg ønsker Har NKK Bjerke friskt i minne enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Beklager OT, men fikk du pm'en jeg sendte deg for noen dager siden? Når skal jeg hente Freya i morgen? Regn er det siste jeg ønsker Har NKK Bjerke friskt i minne enda! Haha! Tviler det blir så ille på Støren, og om noen faller og brekker benet så blir det vel meg, om jeg kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Jeg begynner nå å stresse for helgen lurer på om jeg virkelig klarer å få med meg 2 bagger, 3 hunder, 2 bur, ett telt og burtralle fram og tilbake til toget :s vet jo at Guro skal hjelpe meg men hun har jo Pepper å.. iiik jaja jeg får håpe jeg ikke roter bort noen av hundene iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Shit! Var jo enormt langt fra togstasjonen til idrettsbanen! Er ikke sikkert at vi kommer da... Vil nødig drasse med Vegas den lange veien(regner med det er bilvei, og han er ikke trygg på biler) fra togstasjonen til idrettsparken tur/retur. Også i tilegg være på utstillinga... Jaja, får sikkert ta det neste år.. taxi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Er desverre helt blakk for tiden.. Om mamma sponser tog tviler jeg på at hu gidder å sponse no annet.. Får se det an i morgen, jeg vet nemmelig av en smart måte å tjene penger på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Er desverre helt blakk for tiden.. Om mamma sponser tog tviler jeg på at hu gidder å sponse no annet.. Får se det an i morgen, jeg vet nemmelig av en smart måte å tjene penger på Hvis mamma eller pappa kjører meg, kan du få sitte på med oss... Men har dessverre ingen skyss til deg hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Skal ikke du hjem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Jeg vet ENDA ikke om jeg skal Edit... Jeg tror jeg reiser allikevel... må pakke.. og dusje nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Skal ikke du hjem da? Nei, skal ligge over på hytta til ei venninne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Jeg begynner nå å stresse for helgen lurer på om jeg virkelig klarer å få med meg 2 bagger, 3 hunder, 2 bur, ett telt og burtralle fram og tilbake til toget :s vet jo at Guro skal hjelpe meg men hun har jo Pepper å.. iiik jaja jeg får håpe jeg ikke roter bort noen av hundene iallefall Sånn stresser jeg også med, hihihihi, jeg kommer (om alt går etter min plan) 20minutter før toget går, goood tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 jeg fant ut får en time siden at jeg skulle opp da:p det her er stress det... Reiser om ca 1 1/2 time, og jeg er langt unna utgangspunktet vi skal reise fra enda smarte lill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Pepper har fått klarsignal fra dyrlege, nå skal dyret bades, børstes og sprayes Gleder meg! (Amanda; jeg er i oslo 14.24. Møte meg i oslo da *smile peeent*) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Pepper har fått klarsignal fra dyrlege, nå skal dyret bades, børstes og sprayes Gleder meg! (Amanda; jeg er i oslo 14.24. Møte meg i oslo da *smile peeent*) Tar dere toget opp? Når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Jeg har kjøpt inn favorittgodis, ny utstillingsline (sikkert alt for grov kjetting) og minkoljesjampo, som har vært vanskelig å få tak i i det siste. Ellers er ingenting klart. De klærne jeg tenkte å bruke passer dårlig i regnvær, Symra må bades i morgen kveld, men det blir sent for jeg skal til Støren å sette opp telt om kvelden. Før det må jeg hente burtrallen hos noen som har lånt den. Jeg beundrer dere som driver med utstilling uten å ha bil! Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Er det forresten stands der, som selger tekstil-bur? Er nemlig nødt til å kjøpe, hvis jeg ikke får tak i det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Jeg har kjøpt inn favorittgodis, ny utstillingsline (sikkert alt for grov kjetting) og minkoljesjampo, som har vært vanskelig å få tak i i det siste. Ellers er ingenting klart. De klærne jeg tenkte å bruke passer dårlig i regnvær, Symra må bades i morgen kveld, men det blir sent for jeg skal til Støren å sette opp telt om kvelden. Før det må jeg hente burtrallen hos noen som har lånt den. Jeg beundrer dere som driver med utstilling uten å ha bil! Hvordan er det mulig? Det går med litt "effort" Tror jeg talte 26 utstillinger i fjor jeg, i Trondheim, Oslo-omr-, Stavanger osv. Blir lagt igjen noen kroner hos NSB ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Tar dere toget opp? Når? Vi tar toget opp 16.07 og ja Guro jeg skal møte deg hehe er heldig som slutter klokken 12 i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Går det tog da og? Hmm.. Vi tar det 15.15 fra Lillestrøm vi.. Jaja. vi ser sikkert noen der oppe uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Går det tog da og? Hmm.. Vi tar det 15.15 fra Lillestrøm vi.. Jaja. vi ser sikkert noen der oppe uansett ja, har bestilt og betalt biletter så det regner jeg da med Jeg hopper på i Lillestrøm på samme tog som Amanda og Guro=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Det går med litt "effort" Tror jeg talte 26 utstillinger i fjor jeg, i Trondheim, Oslo-omr-, Stavanger osv. Blir lagt igjen noen kroner hos NSB ihvertfall. Uff ja, NSB hadde ikke tjent stort hadde det ikke vært for gale hundefolk uten bil Vi tar toget opp 16.07 og ja Guro jeg skal møte deg hehe er heldig som slutter klokken 12 i morgen da Best for deg, for jeg skal ha dronningens kebab og snoooop før vi drar! Nå gleder jeg meg til turen! Sees på hundefestivalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. August 2007 Rapporter Share Skrevet 24. August 2007 Jeg beundrer dere som driver med utstilling uten å ha bil! Hvordan er det mulig? Signerer den. "ingen telt mellom ringene, kun på anviste plasser" står det. Spent på om vi får plass til vårt... Jeg skal iallefall gå til innkjøp av parasoll for sikkerhetsskyld. <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. August 2007 Rapporter Share Skrevet 24. August 2007 Hvor er støren Rådhus henne? Langt fra idrettstingen? Jeg kommer i morgen, men skipper Søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sweet happi molly Skrevet 24. August 2007 Rapporter Share Skrevet 24. August 2007 Signerer den. "ingen telt mellom ringene, kun på anviste plasser" står det. Spent på om vi får plass til vårt... Jeg skal iallefall gå til innkjøp av parasoll for sikkerhetsskyld. <_< He he dem har begynnt å sett opp telt alerede da, begynnt i går jveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sweet happi molly Skrevet 24. August 2007 Rapporter Share Skrevet 24. August 2007 Hvor er støren Rådhus henne? Langt fra idrettstingen? Jeg kommer i morgen, men skipper Søndag.. Nei er ikke så langt skal du ta buss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. August 2007 Rapporter Share Skrevet 24. August 2007 Nei er ikke så langt skal du ta buss? Ja, skal ta buss hjem igjen... Er det over 2 km til rådhuset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar